خانهاخبار
تفاوت اساسی میان انر واچ ES و هوآوی واچ فیت

تفاوت اساسی میان انر واچ ES و هوآوی واچ فیت

میان ساعت هوشمند هوآوی و برند زیرمجموعه آن یعنی آنر یک تفاوت اساسی و مهم وجود دارد که در مطلب پیش رو به آن پرداخته شده است
۱۳۹۹/۶/۱۶

آنر واچ ES دیروز در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ معرفی شد. بسیاری از کاربران مطلع هستند که این ساعت در واقع همان هوآوی واچ فیت است که یک هفته قبل‌تر عرضه شده بود. با این حال، با وجود اینکه هردو ساعت مشابه هستند و از ویژگی‌های مشترک بسیاری برخوردارند، یک تفاوت اساسی میان آن‌ها وجود دارد که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

درحالی که یکی از تفاوت‌های بصری میان هواوی واچ فیت و آنر واچ ES دکمه‌ی قرمز رنگ هوم است اما، تفاوت اساسی در قلب این دو ساعت است. این تفاوت کلیدی GPS است. هواوی واچ فیت دارای جی پی اس داخلی است که برای فعالیت‌های بیرونی بسیار مهم است. نسخه‌ی ارزان‌تر یعنی آنر واچ ES از جی پی اس اشتراکی بهره می‌برد به این معنی که برای دریافت داده‌های مکان باید به تلفن کاربر متصل باشد. یکی از دلایل ارزان‌تر بودن این ساعت به عدم وجود جی پی اس برمی‌گردد که باعث شده قیمت این ساعت ۹۹.۹۹ یورو باشد. ساعت هواوی نیز که یک هفته زودتر عرضه شده بود داراری برچسب قیمتی ۱۱۹ یورو در اروپا است.

image


اگر داشتن جی پی اس داخلی برای شما حائز اهمیت است، باید به سراغ مدل گران‌تر یعنی  Huawei Watch Fit بروید، اما اگر هنگام دویدن مشکلی ندارید که گوشی همراهتان باشد می‌توانید Honor Watch ES را روی مچ خود داشته باشید. نکته‌ی دیگری که باید کاربران نسبت به آن آگاه باشند تعداد تمرینات قابل پشتیبانی است. آنر واچ ES از ۱۰ حالت تمرین حرفه‌ای و ۸۵ حالت آموزشی که در کل ۹۵ حرکت می‌شود پشتیبانی می‌کند، در حالی که هواوی واچ فیت از ۱۱ حرکت حرفه‌ای و ۸۵ حالت آموزشی بهره می برد که درکل یک حرکت بیشتر از آنر واچ ES دارد. متاسفانه نه آنر و نه هوای لیستی از حرکات پشتیبانی شده ارائه نکرده‌اند، بنابراین تشخیص حالت ورزشی که انر واچ پشتیبانی نمی‌کند، سخت است. این  دو ساعت هوشمند فضای ذخیره سازی داخلی برای ذخیره فایل‌های موسیقی که در حین کار و تمرین علاقه‌مند به گوش دادن آن‌ها هستید، دارند. همچنین هردو از پایش اکسیژن سطح خون، اندازه‌گیری استرس، دوره‌های تمرینی انیمیشنی و دوره‌های قائدگی برای خانم‌ها بهره‌مند هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)