خانهاخبار
حالت Car Mode اسپاتیفای با تغییرات جالبی از راه می‌رسد

حالت Car Mode اسپاتیفای با تغییرات جالبی از راه می‌رسد

رابط کاربری حالت Car Mode اپلیکیشن اسپاتیفای به زودی تغییر پیدا خواهد کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۶

افرادی که از طریق سیستم پخش خودرو به موسیقی دلخواه خود گوش می‌دهند، معمولا برای برخورداری از حداکثر قابلیت‌های ممکن باید خودروی آن ها به پلتفرم اندروید اوتو یا کار پلی اپل مجهز باشد. اما توسطعه دهندگان پ مسئولان اسپاتیفای برای آن دسته از افرادی که سیستم پخش خودروی‌شان به این ویژگی مجهز نیست، امکانی را فراهم کرده‌‌اند که آن ها نیز بتوانند از چنین شرایطی بهره‌مند باشند.

رابط کاربری جدید اسپاتیفای که در دست طراحی و توسعه است، به محض اتصال گوشی هوشمند شما به سیستم پخش خودرو فعال شده و یک ظاهر مینیمال و فوق‌العاده جذاب و کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد.

در رابط کاربری جدید، امکان تعامل و برخورداری از خدمات دستیار صوتی هوشمند گوگل با نام Google Assistant نیز در نظر گرفته شده است. در تصویر زیر، تفاوت رابط کاربری قدیم و جدید این اپلیکیشن را مشاهده خواهید کرد:

image

رابط کاربری قدیم

image

رابط کاربری جدید

در این رابط کاربری جدید که توسط شخصی به نام Jane Manchun Wong کشف شده، دکمه لایک جای خود را به دکمه اسپیکر داده تا امکان تعامل و فراخوانی گوگل اسیستنت برای شخص راننده آسان‌ تر شود.

صفحه ابتدایی یا همان Home Page اپلیکیشن اسپاتیفای نیز دچار بازطراحی جذابی شده و بنری که در بالای تصویر به چشم می‌خورد، نحوه تعامل با دستیار صوتی گوگل را به شخص راننده یادآور می‌شود.

از آن جا که کمپانی اسپاتیفای اخیرا اسپیکر‌های Nest Mini گوگل را به صورت رایگان در اختیار مشتریان خود می‌گذارد، لذا به نظر می‌رسد که همکاری میان شرکت سوئدی و گوگل وارد فاز جدیدی شده است.

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که از اپلیکیشن اسپاتیفای برای دسترسی به موزیک‌های روز دنیا استفاده می‌کنید؟ لطفا تجربیات خود پیرامون این اپلیکیشن و نظرتان در مورد رابط کاربری جدید (بر اساس تصاویر ارائه شده) و حالت Car Mode در اسپاتیفای را با ما و دیگر همراهان جی اس ام در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)