خانهاخبار
طرح مفومی مدل 5.4 اینچی آیفون 12 در ویدئویی رویت شد

طرح مفومی مدل 5.4 اینچی آیفون 12 در ویدئویی رویت شد

خانواده آیفون 2 در ماه اکتبر به دنیای تکنولوژی معرفی خواهند شد.
۱۳۹۹/۶/۱۶

همان طور که مستحضر هستید، شیوع ویروس کرونا، تعطیل شدن برخی کارخانه های تولید قطعات سخت‌افزاری و قرنطینه شرکت‌های فعال در حوزه تکنولوژی، روی روند تولید و معرفی گوشی‌های هوشمند سال 2020 تأثیر فراوانی گذاشته است و خانواده آیفون 12 اپل نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود. اما علیرغم این موضوع، شایعات و حرف و حدیث‌ها پیرامون آیفون‌های 2020 همچنان داغ بوده و رسانه‌های خبری، به صورت روزانه به این موضوع می‌پردازند.

امروز ویدئویی از طرح مفهومی مدل 5.4 اینچی آیفون 12 منتشر شده که در این مطلب، آن را مشاهده خواهیم کرد و برخی امکانات آن که از این طریق به آن ها دست پیدا کردیم را با دیدن این ویدئو مطرح می‌کنیم.

اهالی کوپرتینو در نظر دارند تا در سال جاری میلادی (2020) چهار مدل آیفون را معرفی کنند. دو مدل از سری جدید در حالت استاندارد و دو مدل دیگر، با پسوند Pro همراه خواهند بود. مسلما برای همگان جای تعجب است که اپل دست به تولید آیفون 5.4 اینچی با نام آیفون 12 خواهد زد که از نظر ابعاد، از آیفون SE 2020 نیز کوچک‌تر خواهد بود. این گوشی هوشمند مطمئنا محصولی خواهد بود که بسیاری از کاربران، به دنبال آن بوده‌اند. در ویدئوی زیر، تا حدودی با این گجت هوشمند آشنا خواهیم شد.

این فایل ویدئویی که طرح مفهومی مدل 5.4 اینچی آیفون 12 را به نمایش می‌گذارد، توسط کانال یوتیوب the Hacker 24 طراحی و تولید شده است و با عنوان Meet iPhone 12 mini، در این پلتفرم انتشار یافته است. این طرح مفهومی بر اساس شایعاتی که تا به حال توسط رسانه‌های خبری منتشر شده، طراحی شده و برخی انتظارات و مواردی که ممکن است در این محصول شاهد باشیم نیز در آن گنجانده شده است. بر اساس ابعاد و اندازه‌های این محصول، نام آیفون 12 مینی روی آن گذاشته شده است. پیش تر، در رسانه‌های خبری به این موضوع اشاره شده بود که مدل 5.4 اینچی آیفون 12 در مقایسه با آیفون SE 2020 از ابعاد کوچک تری بهره‌مند خواهد بود.

بر هیچ کس پوشیده نیست که این محصول، در مقایسه با آیفون 12 با نمایشگر 6.1 اینچی یا مدل‌های پرو و پرو مکس، از سایز و ابعاد کوچک تری برخوردار است. پیش بینی می‌شود که این گوشی هوشمند با قیمت پایه 649 دلار معرفی و روانه بازار شود که از جمله مشخصات سخت‌افزاری آن، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مجهز بودن به سنسور تشخیص چهره (فیس آیدی)
  • مجهز بودن به پنل OLED
  • برخورداری از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G)

در این ویدئو همچنین شاهد آن هستیم که مدل 5.4 اینچی آیفون 12 به تکنولوژی شارژ بی‌سیم نیز مجهز است. رنگ‌بندی آن نیز برای جذب سلایق مختلف، به صورت متنوعی انتخاب شده است.

پیش بینی می‌شود که خانواده آیفون 12 با تأخیراتی که به خاطر شیوع ویروس کرونا پیش آمد، در ماه اکتبر معرفی شده و پس از آن، با تأخیر احتمالا دو هفته‌ای روانه بازار شوند. در این رویداد، همچنین شاهد معرفی اپل واچ سری 6 نیز خواهیم بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۹/۶/۱۶
این فایل ویدیویی کجاست؟ ????