خانهاخبار
فیس بوک در فکر از میان برداشتن مرز میان فیس بوک و اینستاگرام

فیس بوک در فکر از میان برداشتن مرز میان فیس بوک و اینستاگرام

برخی کاربران گزارش کرده‌اند که قادر به دیدن استوری‌های اینستاگرام در صفحه‌ی فیس بوک خود هستند
۱۳۹۹/۶/۱۶

مرز میان فیس بوک و اینستاگرام کم کم در حال برداشته شدن است. این شرکت در حال آزمایش ویژگی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد استوری های اینستاگرام را از برنامه‌ی اصلی فیس بوک مشاهده کنند. این ویژگی ابتدا توسط یکی از کاربران توییتر مشاهده شده که پس از آن یکی از مدیران فیس بوک یعنی مت ناوارا، آن را تایید کرده و گفته این قابلیت به صورت محدود در حال سپری کردن آزمایشات است. در حالی که فیس بوک به کاربران این امکان را داده است که استوری اینستاگرام خود را روی فیس بوک نیز ارسال کنند، اما این ویژگی کمی متفاوت است. با این تغییرات کاربران اینستاگرام می‌توانند استوری‌های خود را علاوه بر دنبال کننده‌های اینستاگرام، برای دنبال کننده‌های فیس بوک نیز قابل مشاهده کنند. این شرکت خاطرنشان می‌کند که برای این کار باید حساب‌های کاربری فیس بوک و اینستاگرام خود را با یکدیگر لینک کنند.

فیس بوک در تصویر این ویژگی می‌گوید افرادی در فیس بوک که شما را در اینستاگرام دنبال نمی‌کنند، نمی‌توانند استوری شما را ببینند. بازدیدها و پاسخ های استوری را می‌توان در اینستاگرام مشاهده کرد. به عبارت دیگر دوستان فیس بوکی که شما را در اینستاگرام نیز دنبال می‌کنند، می‌توانند استوری شما را بدون اینکه از اپلیکیشن فیس بوک خارج شوند مشاهده کنند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که فیس بوک در حال برداشتن مرزهای اصلی خود با اینستاگرام و به بیان کلی در شبکه‌های اجتماعی است. همچنین این شرکت در حال کار روی پیام‌رسانی بین دو اپلیکیشن است که همگی بخشی از یک برنامه‌ی بزرگتر به نام «خانواده اپلیکیشن» هستند که در ارتباط کامل با یکدیگر هستند.

image

سخنگوی فیس بوک بعد از انتشار به‌روزرسانی ۹.۴ در بیانیه‌ای این آزمایش را تایید کرد و گفت ما به تمام تنظیمات حریم خصوصی موجود احترام می‌گذاریم.

ما در حال آزمایش ویژگی جدیدی هستیم که به افراد امکان مشاهده استوری اینستاگرام در فیس بوک را می‌دهد و بدون در نظرگرفتن اینکه از چه برنامه‌ای استفاده می‌کنید، مشاهده‌ی لحظاتی از افراد مورد علاقه‌ی شما  را آسان‌تر می‌کند. برای دیدن استوری اینستاگرام در فیس بوک، کاربران باید حساب‌های کاربری خود را با یکدیگر مرتبط کنند تا بتوانند آن را تجربه کنند. این قابلیت به کلیه تنظیمات حریم خصوصی موجود احترام می‌گذارد و افراد در اینستاگرام می‌توانند انتخاب کنند که استوری آن‌ها در فیس بوک نمایش داده نشود. در حال حاضر این یک آزمایش است و منتظر بازخوردهای آن هستیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

alireza13660212

۱۳۹۹/۶/۱۶
یکساله من از قابلیت های بالا دارم استفاده میکنم تازه اومدید مطلب نوشتین در موردش
یکم خلاق و یکم به روز باشید بدک نیست
سعی کنید مطالب در مورد گوشی و برنامه هام کامل باشه نه اینکه ی تیتر بزنید بعد که میریم توی صفحه مورد نظر میبینیم کلا چهار خط مطلب داره که اونم نصفش همون تیتر اولیه هست.