خانهاخبار
نسل دوم سرفیس Duo از 5G پشتیبانی خواهد کرد

نسل دوم سرفیس Duo از 5G پشتیبانی خواهد کرد

بر اساس گزارشی که در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده، ظاهرا مایکروسافت در حال کار روی این تلفن هوشمند است و آن را با پشتیبانی از نسل پنجم ارتباطات تولید می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۱۵

مایکروسافت امسال به بازار تلفن‌های هوشمند بازگشت و از محصولی با نمایشگر دوگانه پرده‌برداری کرد. با وجود این‌که موبایل جدید این شرکت از قابلیت‌های جذابی مثل قلم و لولای ۳۶۰ درجه‌ای پشتیبانی می‌کند، ولی فناوری‌های آن در مقایسه با سایر محصولات منعطف بازار تلفن‌های هوشمند چندان قابل توجه نیست و این قضیه حتی در مشخصات فنی دستگاه هم دیده می‌شود.

بر اساس جدیدترین گزارش افشاگر توئیتری، این محصول در نسل بعدی حداقل یکی از نقصان‌های فعلی خود را برطرف می‌کند. به گفته حساب کاربری WalkingCat، سرفیس Duo 2 که ظاهرا دارای اسم رمز Zeta است از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی خواهد کرد.

این مسئله تا حدی قابل انتظار بود، چون در حال حاضر حتی بعضی از میان‌رده‌ها هم به استفاده از 5G روی آورده‌اند. با این حال، از آن‌جایی که در مایکروسافت در نسل اول سرفیس Duo، علی‌رغم قیمت بالای ۱۳۹۹ دلاری، قابلیت‌های مرسومی مثل شارژ بی‌سیم، NFC، دوربین چندگانه و حافظه قابل ارتقا را ارائه نکرد، هیچ‌کس به‌درستی نمی‌تواند از تصمیمات ردموندی‌ها سر در بیاورد.

گفته می‌شود که نسل بعدی این موبایل Surface Duo V2 نام می‌گیرد. این شرکت از مدتی قبل توسعه دستگاه مذکور را آغاز کرده و به‌همکاری با شرکت‌های مهندسی برای تولید محصول خود ادامه می‌دهد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)