خانهاخبار
آنر واچ GS پرو و واچ ES با کارکردهای متفاوت معرفی شدند

آنر واچ GS پرو و واچ ES با کارکردهای متفاوت معرفی شدند

آنر در نمایشگاه IFA 2020 از دو ساعت هوشمند جدید رونمایی کرد که یکی اولین ساعت جان‌سخت آن‌هاست و دیگری اولین ساعت مستطیلی این برند به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۶/۱۵

ساعاتی پیش در خبری از معرفی هوآوی واچ فیت به شما خبر دادیم. حالا زیربرند این مجموعه یعنی آنر با حضور در نمایشگاه IFA 2020 از دو ساعت هوشمند دیگر رونمایی کرده که Honor Watch GS Pro و Honor Watch ES نام دارند. محصول اول نخستین ساعت جان‌سخت آنر و دومی نخستین ساعت مستطیلی این برند است.

Honor Watch GS Pro

آنر واچ GS پرو نمایشگری ۱.۳۹ اینچی از نوع امولد با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل دارد که برای جوانان ماجراجو تولید شده است. وزن این دستگاه ۴۵.۵ گرم است و از استاندارد 5 ATM پشتیبانی می‌کند. این دستگاه یک باتری ۷۹۰ میلی‌آمپر ساعتی دارد که در صورت کاربری عادی تا ۲۵ روز پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود. اگر به‌صورت مداوم از GPS استفاده کنید، عمر باتری به ۴۸ ساعت می‌رسد. واچ GS پرو بیش از ۱۰ حالت تنظیمات پیشرفته دارد.

بدنه این ساعت از استیل ضدزنگ و پلی‌کربنات باکیفیت ساخته شده است. واچ GS پرو در بخش GPS قابلیتی ویژه دارد که آنر آن را Route Back می‌نامد. Route Back مطمئن می‌شود که کاربر هیچ‌گاه مسیر خود را گم نکند. با این قابلیت همواره می‌توانید نقطه ابتدایی حرکت خود را پیدا کنید و به راحتی به آن‌جا برگردید. سایر حسگرهای این دستگاه شامل حسگر ضربان قلب، پایش سطح اکسیژن خون، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، قطب‌نما و مجاورت است.

image

آنر واچ GS پرو از سیستم عامل اختصاصی Lite OS بهره می‌برد که امکان استفاده از تماس‌های بلوتوثی را فراهم می‌کند. قلب تپنده این دستگاه Kirin A1 است. واچ GS پرو بلندگو و میکروفن هم دارد و در دو مدل اسپورت و اکتیو عرضه می‌شود. مدل اسپورت در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی به بازار می‌آید.

قیمت آنر واچ GS پرو ۲۴۹ یورو خواهد بود و از تاریخ ۲۴ شهریور وارد بازار می‌شود. این ساعت برنده جایزه خلاق‌ترین محصول پوشیدنی خارج از خانه نمایشگاه IFA شده است.

Honor Watch ES

آنر واچ ES نمایشگری ۱.۶۴ اینچی با وضوح ۴۵۶ در ۲۸۰ پیکسل دارد و از فناوری امولد استفاده می‌کند. وزن این دستگاه ۲۱ گرم است و از استاندارد 5 ATM بهره می‌برد. آنر می‌گوید عمر باتری این ساعت به ۱۰ روز می‌رسد و ظرف مدت ۳۰ دقیقه می‌توانید آن را تا ۷۰ درصد شارژ کنید. واچ ES از ۹۵ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ مشکی، صورتی و سفید عرضه می‌شود.

image

ساعت هوشمند مستطیلی آنر دارای حسگر پایش سطح اکسیژن خون، ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، نور محیطی و قطب‌نما است. این محصول با قیمت ۹۹ یورو به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)