خانهاخبار
تصاویر و مشخصات فنی کامل گلکسی S20 FE فاش شد

تصاویر و مشخصات فنی کامل گلکسی S20 FE فاش شد

وب‌سایت معتبر WinFuture در گزارش جدیدی به تشریح اطلاعات گلکسی S20 FE پرداخته و رندرهای باکیفیتی را از این تلفن هوشمند منتشر کرده است.
۱۳۹۹/۶/۱۵

سامسونگ تقریبا همه محصولات مهم ۲۰۲۰ خود را معرفی کرده و حالا فقط باید منتظر گلکسی S20 FE باشیم. در حال حاضر مدت‌هاست که شایعاتی درباره این تلفن هوشمند منتشر می‌شود و اکنون سرانجام اطلاعات نسبتا کاملی درباره مشخصات فنی و طراحی ظاهری این محصول در دسترس قرار گرفته است.

وب‌سایت آلمانی WinFuture در گزارش تازه‌ای می‌گوید گلکسی S20 FE با چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ و اگزینوس ۹۹۰ به بازار می‌آید. مدل اسنپدراگون در بازارهای نسل پنجمی اروپا و مدل اگزینوس در بازارهای فاقد پوشش سراسری 5G عرضه می‌شود. مدل اول با نام گلکسی S20 FE 5G و مدل دوم با نام گلکسی S20 FE به فروش خواهد رسید.

image

این گوشی از نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع سوپر امولد با وضوح +FHD معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ استفاده می‌کند. تراکم ۴۰۷ پیکسل بر اینچ، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و پوشش گوریلا گلس ۳ از دیگر ویژگی‌های این صفحه نمایش هستند. زیر این پنل حسگر اثر انگشت قرار خواهد گرفت و در بالای آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی تعبیه می‌شود.

image

احتمال داده می‌شود که این گوشی فقط در مدل ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 عرضه شود و شکاف کارت حافظه نداشته باشد. با این حال، کاربران می‌تواند دستگاه خود را از بین ۶ رنگ سفید، آبی، نارنجی، سنبلی، سبز و قرمز انتخاب کنند.

مواد به‌کاررفته در تولید این دستگاه هنوز نامشخص است اما گلکسی S20 FE قابلیت شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس خواهد داشت. با توجه به این‌که سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ معمولی را از پلاستیک ساخته بود، انتظار نداریم که این تلفن هوشمند هم شرایط متفاوتی داشته باشد. اما از آن‌جایی که گفته شده فریم دستگاهی فلزی است، نمی‌توانیم احتمال استفاده از شیشه را به‌کلی نادیده بگیریم.

در قاب عقب گلکسی S20 FE دوربین سه‌گانه‌ای قرار می‌گیرد که شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر نوری، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با میدان دید ۱۲۳ درجه‌ای و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری و لرزشگیر نوری است. این گوشی از تمام حسگرهای استاندارد مثل شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، مغناطیسی، نور و مجاورت بهره می‌برد.

گلکسی S20 FE با اندروید ۱۰ و پوسته One UI 2.1 یا 2.5 به بازار می‌آید و باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خواهد داشت که از شارژ سریع ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توانیم به وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۰، ان‌اف‌سی، بلندگوی استریوی AKG و استاندارد ضدآب IP68 اشاره کنیم. ابعاد S20 FE معادل ۷۴ در ۱۵۹ در ۸.۴ میلی‌متر و وزن آن ۱۹۰ گرم خواهد بود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۳۹۹/۶/۱۵
همه چیش خوبه الا این پردازنده اگزینوسش