خانهاخبار
هوآوی واچ فیت با عمر باتری 10 روزه معرفی شد

هوآوی واچ فیت با عمر باتری 10 روزه معرفی شد

ساعت هوشمند جدید هوآوی دارای نمایشگری مستطیلی است و در صورت کاربری عادی تا 10 روز نیازی به شارژ مجدد آن پیدا نمی‌کنید.
۱۳۹۹/۶/۱۵

هوآوی در چند سال اخیر تمرکز زیادی داشته تا پوشیدنی‌هایی با عمر باتری بالا تولید کند. یکی از جدیدترین محصولات این شرکت واچ فیت است که نمایشگری مستطیلی دارد و ضمن ارائه قابلیت‌های گوناگون وعده عمر باتری طولانی‌مدت را می‌دهد.

هوآوی واچ فیت نمایشگری ۱.۶۴ اینچی از نوع AMOLED با لبه‌های نسبتا خمیده دارد. این دستگاه از فیبر پلیمر مقاوم ساخته شده که در واقع همان پلاستیک است. در سمت راست بدنه دکمه‌ای فیزیکی دیده می‌شود. واچ فیت در سه رنگ به بازار می‌آید و می‌توانید بندهای سیلیکونی مختلفی را برای آن تهیه کنید.

image

ساعت هوشمند جدید هوآوی از سیستم عامل خود این شرکت یعنی Lite OS بهره می‌برد. در برگه رسمی مشخصات این دستگاه اشاره‌ای به چیپست آن نشده اما می‌دانیم که قلب تپنده واچ فیت Kirin A1 است.

واچ فیت همه قابلیت‌هایی را که از یک ساعت هوشمند انتظار می‌رود ارائه می‌کند. این دستگاه سنسور GPS داخلی، امکان پایش سطح اکسیژن خون و ردیاب ۲۴ ساعته ضربان قلب دارد. واچ فیت همچنین وضعیت خواب و چرخه‌های قاعدگی زنان را پیگیری می‌کند. این ساعت می‌تواند نوتیفیکیشن‌ها را به شما نشان دهد و امکان کنترل موسیقی را در اختیارتان بگذارد.

image

هوآوی وعده داده که واچ فیت در صورت استفاده عادی تا ۱۰ روز و در صورت استفاده سنگین تا ۷ روز دوام می‌آورد. استفاده مداوم از GPS عمر باتری را به ۱۲ ساعت می‌رساند که حتی برای افراد ماجراجو رقم قابل قبولی به‌حساب می‌آید.

واچ فیت در رنگ‌های مشکی، صورتی و سبز نعنایی عرضه می‌شود و یک نسخه نارنجی ویژه هم دارد. این محصول با قیمت ۱۱۰ دلار وارد بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)