خانهاخبار
وان پلاس کلاور در گیک بنچ رویت شد

وان پلاس کلاور در گیک بنچ رویت شد

به تازگی تصویر بنچمارک گوشی هوشمند OnePlus Clover در GeekBench مشاهده شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۵

هفته گذشته، مدارک و شواهدی دل بر اراسه محصول جدید توسط کمپانی وان پلاس با نام OnePlus Clover در رسانه‌های خبری منتشر شد. حال امروز شاهد آن هستیم که تصویر بنچمارک این محصول توسط شخصی با نام کاربری MySmartPrice منتشر شده است.

این عکس که متعلق به بنچمارک گیک بنچ است، حاکی از آن است که اسمارت فون جدی دوان پلاس با نام OnePlus Clover با شماره ساخت Oneplus BE2012، مجهز به پردازنده اسنپدراگون 460 و چهار گیگابایت رم خواهد بود. مدتی قبل، پیش بینی شده بود که این گوشی هوشمند با تراشه‌ای هشت هسته‌ای با نام اختصاری Bengal با توان 1.8 گیگاهرتز روانه بازار خواهد شد و تصویر بنچمارک جدید، مهر تأییدی روی این موضوع زده است.

محصول یاد شده موفق شده تا در تست تک هسته ای و چند هسته‌ای به ترتیب امتیاز 245 و 1174 را از آنِ خود کند.

image

 

همچنین بر اساس گزارشات، باید انتظار آن را داشته باشیم که وان پلاس کلاور با نمایشگر 6.52 اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس و حافظه داخلی 64 گیگابایتی در دسترس خریداران قرار گیرد. در پشت بدنه، شاهد دوربین سه گانه خواهیم بود که به ترتیب با لنزهای 13، 2 و 2 مگاپیکسلی همراه است. کمی پایین‌تر از قسمت مربوط به دوربین، سنسور تشخیص اثر انگشت حضور خواهد داشت و در قسمت پایینی و کنار درگاه شارژ، درگاه جک 3.5 میلیمتری هدفون قرار می‌گیرد. مسئولیت تأمین توان کلیه قطعات سخت‌‌افزاری یاد شده بر دوش باتری 6000 میلی آمپر ساعتی گذاشته شده است.

image

 

با وجود آن که اثری از وان پلاس نورد در کشور آمریکا دیده نمی‌شود، اما شواهد حاکی از آن است که OnePlus Clover پس از عرضه، وارد خاک آمریکا می شود. کمپانی وان پلاس سابقه درخشانی در عرضه محصولات میان رده داشته است. به این ترتیب باید منتظر ماند و دید که آیا آن ها می‌توانند این تکنیک موفق خود را در مورد محصول جدیدشان نیز اجرایی کنند؟ چرا که در این شاخه، رقبای قدرتمندی از جمله سامسونگ، ال جی و موتورولا وجود دارند و مسلما رقابتی سخت و طاقت فرسا میان این برندها به وجود خواهد آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)