خانهاخبار
چیپست دیمنسیتی 1000C 5G با قدرت و سرعت بیشتر معرفی شد

چیپست دیمنسیتی 1000C 5G با قدرت و سرعت بیشتر معرفی شد

مدیاتک از تراشه جدیدی به‌نام Dimensity 1000C رونمایی کرده که قرار است در اولین مرحله برای LG Velvet 5G به بازار بیاید.
۱۳۹۹/۶/۱۴

مدیاتک همچنان به معرفی تراشه‌های جدید 5G ادامه می‌دهد و در جدیدترین اقدام از عضو جدید خانواده دیمنسیتی 1000 پرده برداشته است. این شرکت ساعاتی پیش از دیمنسیتی 1000C رونمایی کرد که قرار است در LG Velvet 5G به کار گرفته شود. این شرکت می‌گوید تراشه آن‌ها قابلیت‌های هوش مصنوعی پیشرفته، ویژگی‌های نمایشی بهتر، ارتباطات سریع‌تر و قابلیت‌های چندرسانه‌ای قوی‌تری خواهد داشت.

دیمنسیتی 1000C با فرآیند تولید ۷ نانومتری ساخته شده و شامل ۴ هسته کورتکس A77 و ۴ هسته کورتکس A55 است. این پردازنده با تاخیر پایین کش خود شرایطی را فراهم می‌کند که توان عملکردی دستگاه بالاتر رفته و بهینگی مصرف انرژی افزایش یابد.

مدیاتک می‌گوید دیمنسیتی 1000C به‌گونه‌ای طراحی شده که قدرت بیشتری را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد. واحد پردازش هوش مصنوعی این شرکت دربرگیرنده سه نوع پردازنده هوش مصنوعی برای دوربین، دستیار شخصی و پردازش‌های درون برنامه‌ای است که تجربه کاربری را ارتقا می‌بخشد.

دیمنسیتی 1000C برای نتفلیکس از AV1 HDR و برای یوتیوب از AV1 پشتیبانی می‌کند. مدیاتک می‌گوید آن‌ها با توئیچ نیز در حال همکاری هستند تا AV1 را برای استریم‌های ویدیویی فراهم کنند. تراشه جدید این شرکت از نمایشگرهای دوگانه و قابلیت‌های پیشرفته دوربین هم پشتیبانی می‌کند.

این چیپست سومین مدل از سری دیمنسینی 1000 است که پس از مدل عادی این تراشه و دیمنسیتی +1000 معرفی می‌شود. این شرکت در سری دیمنسیتی 800 و 700 نیز از نسل پنجم ارتباطات پشتیبانی به عمل می‌آورد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)