خانهاخبار
مشخصات وان پلاس 8T با نمایشگر 120 هرتزی فاش شد

مشخصات وان پلاس 8T با نمایشگر 120 هرتزی فاش شد

بر اساس گزارشی که اخیرا منتشر شده، وان پلاس 8T از اسنپدراگون 865 پلاس استفاده می‌کند و در همان زمان همیشگی مدل‌های T عرضه خواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۱۴

وان پلاس معمولا در نیمه دوم سال از سری جدید تلفن‌های پرچمدار خود رونمایی می‌کند و به نظر می‌رسد که امسال هم از این قاعده مستثنی نخواهد بود. بر اساس جدیدترین گزارش‌ها، وان پلاس 8T از نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی استفاده خواهد کرد. اندازه این نمایشگر دقیقا مشابه وان پلاس 8 است ما نرخ نوسازی آن از ۹۰ به ۱۲۰ هرتز ارتقا یافته است.

افزون بر این، مطابق تصویری که چند روز پیش از این گوشی لو رفته بود، ظاهرا پنل نمایش دستگاه به حالت مسطح تغییر پیدا کرده است. در قاب عقب وان پلاس 8T دوربین چهارگانه‌ای تعبیه می‌شود که یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۶ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی خواهد داشت. این پیکربندی هم دقیقا مشابه وان پلاس 8 است که البته لنز ماکرو به آن اضافه شده است.

با این حال، منابع می‌گویند لنز اصلی وان پلاس 8T از سنسور تصویرسازی جدیدتری نسبت به نسل قبلی استفاده می‌کند، در نتیجه کیفیت تصویر بالاتر خواهد بود. از نظر نقطه طراحی، انتظار نداریم که وان پلاس 8T تفاوت قابل توجهی نسبت به وان پلاس 8 داشته باشد. این دستگاه به اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد شد.

سیستم عامل پیش‌فرض این گوشی اندروید ۱۱ و رابط کاربری آن OxygenOS 11 خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که وان پلاس 8T در انتهای ماه سپتامبر یا اوایل اکتبر معرفی شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)