خانهاخبار
TCL دو تبلت، یک ساعت هوشمند و یک هدفون بی‌سیم جدید معرفی کرد

TCL دو تبلت، یک ساعت هوشمند و یک هدفون بی‌سیم جدید معرفی کرد

شرکت چینی TCL امروز در نمایشگاه IFA برلین از دو تبلت با صفحاتی شبیه کاغذ، یک ساعت هوشمند مخصوص کهن‌سالان و یک هدفون بی‌سیم تازه رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۴

شرکت TCL در خلال نمایشگاه IFA 2020 از چند محصول جدید از جمله دو تبلت، یک ساعت هوشمند برای کهن‌سالان و یک هدفون شبیه به ایرپاد پرو رونمایی کرد. نمایشگاه IFA 2020 از امروز رسما آغاز به کار کرده و اگرچه هنوز به‌صورت محدود پنل‌های فیزیکی دارد ولی بخشی از رویدادهای آن به‌صورت دیجیتالی برگزار می‌شود.

TabMax و TabMid

شرکت چینی TCL از دو تبلت جدید مجهز به اندروید ۱۰ پرده برداشت. اولین دستگاه TCL 10 TabMax نام دارد که مجهز به پنلی ۱۰.۳۶ اینچی با دوربین عقب ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و باتری ۸ هزار میلی‌آمپر ساعتی است. مدل 4G این دستگاه با قیمت ۲۹۹ یورو به بازار می‌آید و مدل وای‌فای ۲۴۹ دلار قیمت دارد.

image

تبلت بعدی این شرکت TCL 10 TabMid است که پنلی ۸ اینچی دارد. این دستگاه با دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی عرضه می‌شود. TabMid با پشتیبانی از وای‌فای و 4G به بازار می‌آید و قیمت آن از ۲۲۹ دلار آغاز می‌شود.

هر دو دستگاه در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ در دسترس قرار می‌گیرند و از فناوری NXTVision استفاده می‌کنند که باعث می‌شود نگاه کردن به آن‌ها راحت‌تر باشد. این پنل ظاهرا نسبت به نمایشگرهای مرسوم LCD حدود ۲۵ درصد کنتراست بیشتری دارد و تجربه‌ای شبیه‌تر به کاغذ را به وجود می‌آورد.

Movetime Family Watch MT43A

image

ساعت هوشمند TCL با اسم عجیب Movetime Family Watch MT43A دستگاهی با قابلیت برقراری بدون دست تماس، تشخیص خودکار افتادن، ردیابی ضربان قلب و یادآورهای دارویی است. این ساعت با استفاده از ارتباطات 4G می‌تواند تماس و پیامک داشته باشد و در هنگام نیاز با یک دکمه تلفن اضطراری برقرار کند.

image

ساعت هوشمند TCL نمایشگری ۴۱ در ۴۸.۵ میلی‌متری از نوع امولد با آیکن‌های بزرگ‌تر از حد معمول دارد و رابط کاربری‌اش به‌گونه‌ای طراحی شده که مناسب کهن‌سالان باشد. این محصول با قیمت ۲۲۹ یورو در ماه پاییز به بازار می‌آید.

Moveaudio S200

image

هدفون بی‌سیم TCL از حذف نویز الکترونیکی استفاده می‌کند تا نویز زمینه را کاهش داده و با کمک چهار میکروفن سعی دارد ورودی صدای خوبی را در هنگام برقراری تماس به ارمغان بیاورد. عمر باتری Moveaudio S200 با یک بار شارژ ۳.۵ ساعت است و با کمک کیس شارژر به ۲۳ ساعت می‌رسد.

این محصول در سه رنگ مشکی، سفید و آبی در انتهای سپتامبر عرضه می‌شود و قیمت آن ۹۹ یورو است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)