خانهاخبار
سری هوآوی Enjoy 20 5G با دیمنسیتی 720 معرفی شدند

سری هوآوی Enjoy 20 5G با دیمنسیتی 720 معرفی شدند

اینجوی 20 و اینجوی 20 پلاس 5G میان‌رده‌های جدید هوآوی هستند که دوربینی سه‌گانه دارند و از چیپست دیمنسیتی 720 مدیاتک استفاده می‌کنند.
۱۳۹۹/۶/۱۴

هوآوی ساعاتی پیش از دو تلفن هوشمند میان‌رده جدید به‌نام‌های Enjoy 20 و Enjoy 20 Plus 5G رونمایی کرد. مدل پلاس این دستگاه از پشت شبیه میت ۳۰ پرو است و از جلو صرفا با یک نمایشگر تمام صفحه روبرو هستیم که نسبت صفحه به بدنه آن ۹۲ درصد است. ولی مدل غیرپلاس از ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند و ماژول دوربین عقب آن شبیه سری آیفون ۱۱ است.

Huawei Enjoy 20 Plus 5G

اینجوی ۲۰ پلاس نمایشگری ۶.۶۳ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارد و نسبت تصویر آن ۲۰:۹ است. این پنل از نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی بهره می‌برد. در بالای بدنه دستگاه مکانیزم پاپ‌آپی قرار گرفته که میزبان لنزی ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

این گوشی از چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ استفاده می‌کند و ۶ یا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. در قاب عقب اینجوی ۲۰ پلاس دوربین سه‌گانه‌ای قرار گرفته که میزبان یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی است.

image

انرژی این گوشی به‌واسطه یک باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با شارژ سریع ۴۰ واتی سازگار است. اینجوی ۲۰ پلاس با اندروید ۱۰ و رابط کاربری EMUI 10.1 به بازار می‌آید. گفتنی است که این دستگاه جک هدفون و حسگر اثر انگشت جانبی دارد.

اینجوی ۲۰ پلاس 5G در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی به بازار می‌آید و قیمت آن برای مدل‌های ۶ و ۸ گیگابایتی به‌ترتیب ۳۳۵ و ۳۶۵ دلار است.

Huawei Enjoy 20 5G

اینجوی ۲۰ از نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی و نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی بهره می‌برد. قلب تپنده این دستگاه همان دیمنسیتی ۷۲۰ است که این بار با ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. اینجوی ۲۰ از کارت حافظه پشتیبانی می‌کند و می‌توانید ظرفیت فضای داخلی دستگاه را با کمک آن تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا دهید.

image

اینجوی ۲۰ در قاب عقب یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این گوشی درون ناچی قطره‌ای قرار گرفته و لنزی ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

باتری اینجوی ۲۰ یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل هم مثل برادر بزرگ‌تر خود یک حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که در پهلوی دستگاه قرار گرفته است.

اینجوی ۲۰ در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی تولید شده و در مدل‌های ۴ و ۶ گیگابایتی به‌ترتیب با قیمت ۲۵۰ و ۲۸۰ دلار روانه بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)