خانهاخبار
سری Oppo F17 و هدفون بی‌سیم Oppo Enco W51 معرفی شدند

سری Oppo F17 و هدفون بی‌سیم Oppo Enco W51 معرفی شدند

اوپو امروز در هند از دو تلفن هوشمند پایین‌رده جدید و یک هدفون بی‌سیم تازه با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۳

اوپو در سال ۲۰۲۰ موفقیت‌های متعددی داشته است. این شرکت با معرفی محصولات میان‌رده از سری رینو و محصولات بالارده از سری فایند جای پای خوبی را در بازار برای خود ایجاد کرده است. اما محصولات پایین‌رده آن‌ها هم در کشورهای آسیایی طرفداران زیادی دارند. اوپو امروز در هند از تلفن‌های هوشمندی به‌نام Oppo F17 و Oppo F17 Pro پرده برداشت و همراه آن هدفون بی‌سیمی به‌نام Oppo Enco W51 TWS را معرفی کرد.

سری Oppo F17

طراحی این تلفن‌های هوشمند کمی با سایر موبایل‌های اوپو متفاوت است. قاب عقب این دو گوشی پرداختی براق دارد که در گوشه سمت چپ آن ماژول دوربینی مربعی‌شکل قرار گرفته است. این ماژول تا حدی شبیه ماژول دوربین آیفون است اما به‌جای سه یا دو لنز از چهار لنز بهره می‌برد.

image

اوپو F17 با اسنپدراگون ۶۶۲ به بازار می‌آید که چند ماه پیش معرفی شد. این تراشه ۱۱ نانومتری است و هشت هسته دارد. در آن سو، اوپو F17 پرو از هلیو P95 مدیاتک استفاده می‌کند و همراه با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در حالی که مدل استاندارد این خانواده ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد.

هر دو گوشی از روبرو تقریبا شبیه یکدیگر هستند، اما اگر به قاب عقب آن‌ها نگاه کنید، می‌توانید تفاوت‌ها را ببینید. اوپو F17 پرو در بخش سلفی از دوربین دوگانه‌ای استفاده می‌کند که درون حفره‌ای در گوشه سمت چپ صفحه قرار گرفته، ولی F17 معمولی لنز سلفی را درون ناچی قطره‌ای قرار داده است. لنز اصلی دوربین سلفی هر دو دستگاه ۱۶ مگاپیکسلی است اما مدل پرو لنز ثانویه‌ای با رزولوشن ۲ مگاپیکسلی دارد که عمق را تشخیص می‌دهد.

image

در قاب عقب، F17 پرو یک لنز اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی دارد. در آن سو، F17 عادی برای لنز اصلی از سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 استفاده می‌کند، اما سایر لنزهای آن مشابه مدل پرو است.

image

هر دو دستگاه نمایشگری ۶.۴ اینچی از نوع امولد با رزولوشن ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی دارند که زیر آن‌ها حسگر اثر انگشت قرار گرفته است. به‌علاوه، هر دو موبایل باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی، شارژ سریع ۳۰ واتی، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شکاف کارت حافظه و اندروید ۱۰ دارند.

Oppo Enco W51

هدفون بی‌سیم اوپو از حذف نویز فعال (ANC) پشتیبانی می‌کند. Enco W51 چندین قابلیت کاهش نویز پیش‌فرض دارد که شامل قابلیتی موسوم به «راهکار کاهش نویز ۲+۲» است. این قابلیت از تراشه کاهش نویز دوهسته‌ای در ترکیب با فناوری ANC دوگانه استفاده می‌کند. این هدفون به شارژ بی‌سیم مجهز است و کیس آن می‌تواند عمر دستگاه را به ۲۴ ساعت برساند.

image

قیمت

اوپو F17 پرو در مدل ۸ + ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۳۱۳ دلار به بازار می‌آید. این گوشی در رنگ‌های آبی، مشکی و سفید عرضه می‌شود. فعلا اطلاعاتی در خصوص قیمت اوپو F17 عادی در دسترس نیست. در آن سو، هدفون اوپو Enco W51 نیز با قیمت ۶۹ دلار وارد بازار می‌شود اما تاریخ دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)