خانهاخبار
گلکسی تب A7 با اسنپدراگون 662 و قیمت مناسب رونمایی شد

گلکسی تب A7 با اسنپدراگون 662 و قیمت مناسب رونمایی شد

سامسونگ امروز در مراسم خود از تبلت ارزان‌قیمت جدیدی به نام Galaxy Tab A7 2020 پرده برداشت که نمایشگری 10.4 اینچی دارد.
۱۳۹۹/۶/۱۳

جدیدترین تبلت اندرویدی سامسونگ گلکسی تب A7 نام دارد. این دستگاه محصولی از خانواده تبلت‌های خوش‌قیمت سری تب A است که در یک اندازه و کمی بزرگ‌تر از نسل قبلی خود عرضه می‌شود. گلکسی تب A7 2020 نسبت به نسل قبلی تغییرات ظاهری کوچکی داشته تا استفاده از آن در حالت افقی راحت‌تر شود. این دستگاه در سه رنگ خاکستری تیره، نقره‌ای و طلایی به بازار می‌آید.

گلکسی تب A7 2020 از نمایشگری ۱۰.۴ اینچی از نوع TFT LCD با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل استفاده می‌کند. قلب تپنده این تبلت چیپست ۱۱ نانومتری اسنپدراگون ۶۶۲ است که ۲ گیگاهرتز توان دارد. تب A7 با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. البته ظاهرا نسخه‌ای با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی هم از این دستگاه به بازار می‌آید. به‌علاوه، سامسونگ روی آن شکاف کارت حافظه قرار داده تا بتوانید این مقدار را به دلخواه خود تا ۱ ترابایت افزایش دهید.

image

ابعاد دستگاه ۲۴۷ در ۱۵۷ در ۷ میلی‌متر و وزن آن ۴۷۶ گرم است. گلکسی تب A7 در قاب عقب یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فاقد فلش LED و در بخش سلفی یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد. دوربین سلفی این تبلت از حاشیه بالا به پهلوی دستگاه منتقل شده تا مثل گلکسی تب S7 برای استفاده در حالت افقی مناسب باشد.

گلکسی تب A7 چهار بلندگو دارد و از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند. جک هدفون از روی این دستگاه حذف نشده است. انرژی تبلت مذکور از طریق یک باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که با شارژ سریع ۱۵ واتی سازگار است. گلکسی تب A7 حسگر اثر انگشت ندارد اما از سیستم تشخیص چهره بهره می‌برد. این دستگاه در نسخه مجهز به LTE و بدون LTE به بازار می‌آید.

گلکسی تب A7 به‌صورت پیش‌فرض از اندروید ۱۰ و رابط کاربری One UI 2.5 استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخص نیست که این دستگاه تحت پشتیبانی سه ساله سامسونگ قرار می‌گیرد یا نه. قیمت این تبلت در بازار اروپا از ۲۲۹ یورو برای مدل وای‌فای و ۲۸۹ یورو برای مدل LTE شروع می‌شود. تب A7 از انتهای ماه جاری میلادی به بازار می‌آید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)