خانهاخبار
گلکسی فیت 2 با عمر باتری 15 روزه از راه رسید

گلکسی فیت 2 با عمر باتری 15 روزه از راه رسید

نسل دوم دستبند سلامتی سامسونگ با تغییراتی در بخش طراحی ظاهری و قابلیت‌ها معرفی شد. عمر باتری این دستگاه از مرز دو هفته فراتر می‌رود.
۱۳۹۹/۶/۱۳

کمتر از یک ماه پس از معرفی گلکسی واچ ۳، حالا سامسونگ دستبند هوشمند جدیدی به‌نام Galaxy Fit 2 را به ویترین محصولات خود اضافه کرده است. نسل دوم گلکسی فیت جایگزینی است برای آن‌هایی که نمی‌خواهند به‌اندازه تلفن‌های هوشمند پول بدهند یا نیازی به قابلیت‌های پرشمار آن‌ها ندارند.

سامسونگ این دستبند را در خلال رویداد Life Unstoppable معرفی کرد که امسال به جای مراسم همیشگی آن‌ها در IFA برلین برگزار شد. ویژگی اصلی گلکسی فیت ۲ باتری پردوام آن است. سامسونگ می‌گوید این دستگاه می‌تواند با یک بار شارژ تا ۱۵ روز دوام بیاورد.

گلکسی فیت ۲ نمایشگری مستطیلی از نوع AMOLED دارد که داخل بندی سیلیکونی قرار گرفته است. نسل دوم این دستبند دیگر دکمه فیزیکی ندارد و آن را با دکمه مجازی جلوی صفحه تعویض کرده است. سامسونگ ۷۰ واچ فیس مختلف را برای گلکسی فیت ۲ در نظر گرفته که می‌توانید از بین آن‌ها انتخاب داشته باشید.

image

علاوه بر این، قابلیت‌های سلامتی این دستگاه بهبود یافته و حالا گلکسی فیت ۲ می‌تواند ۵ فعالیت ورزشی مختلف را ردیابی کرده و اطلاعات مثل کالری مصرفی، ضربان قلب، مسافت طی‌شده و غیره را به شما نشان دهد. این دستگاه همچنین قابلیت تحلیل کامل‌تر خواب را در اپلیکیشن Samsung Health ارائه می‌کند تا بتوانید مراحل مختلف خواب خود را ببینید.

گلکسی فیت ۲ شامل بسیاری از ویژگی‌های پایه ساعت‌های هوشمند از جمله نمایش تماس‌ها و نوتیفیکیشن‌هاست. این دستگاه حتی قابلیت پاسخگویی سریع به پیام‌ها از طریق جواب‌های از پیش آماده‌شده را فراهم می‌کند. با این حال، قابلیت‌هایی مثل پرداخت موبایلی یا پخش موسیقی در آن ارائه نشده است.

سامسونگ هنوز اطلاعاتی درباره تاریخ عرضه یا قیمت گلکسی فیت ۲ ارائه نکرده اما امیدواریم که قیمت این دستگاه زیر ۱۰۰ دلار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)