خانهاخبار
گلکسی A42 به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد

گلکسی A42 به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ معرفی شد

جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ گلکسی A42 نام دارد که از چیپست اسنپدراگون 690 استفاده می‌کند و ارزان‌ترین موبایل نسل پنجمی این شرکت است.
۱۳۹۹/۶/۱۲

سامسونگ ساعاتی پیش گلکسی A42 را به‌عنوان ارزان‌ترین تلفن هوشمند 5G خود معرفی کرد. البته فعلا فقط بخشی از مشخصات این گوشی اعلام شده و اطلاعات تکمیلی در نزدیکی زمان عرضه در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

گلکسی A42 5G نمایشگری ۶.۶ اینچی از نوع سوپر امولد با ناچ قطره‌ای دارد. در قاب عقب این گوشی دوربینی چهارگانه قرار گرفته و حسگر اثر انگشت دستگاه زیر صفحه نمایش تعبیه شده است. خود سامسونگ صرفا همین اطلاعات را به‌اشتراک گذاشته، اما ما از روی شایعات می‌دانیم که این گوشی از یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، اطلاعات پایگاه داده گیک‌بنچ نشان می‌دهد که چیپست این گوشی اسنپدراگون ۶۹۰ است که ارزان‌ترین تراشه کوآلکام برای ارتباطات 5G محسوب می‌شود. انتظار می‌رود که در آینده از این چیپست در موبایل ارزان قیمتی از شرکت وان پلاس نیز استفاده شود.

همچنین، گفته می‌شود که گلکسی A42 احتمالا در نسخه 4G نیز راهی بازار خواهد شد تا به کشورهای فاقد پوشش 5G برود. با این حال، هنوز مشخص نیست که چیپست آن نسخه چه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)