خانهاخبار
نسخه Thom Browne گلکسی زد فولد 2 با قیمت 3299 دلار معرفی شد

نسخه Thom Browne گلکسی زد فولد 2 با قیمت 3299 دلار معرفی شد

نسخه لوکس گلکسی زد فولد 2 که در دومین همکاری سامسونگ با این برند طراح مد ساخته شده شامل اقلام زیادی از جمله گلکسی واچ 3 و گلکسی بادز لایو است.
۱۳۹۹/۶/۱۲

سامسونگ دوباره در همکاری با برند طراح مد Thom Browne نسخه‌ای ویژه از گلکسی زد فولد ۲ را تولید کرده است. این دومین همکاری آن‌هاست که پیش‌تر نسخه‌ای خاص از گلکسی زد فلیپ را راهی بازار کرده بودند.

image

با توجه به جایگاه Thom Browne به‌عنوان یک طراح مد سطح بالا، انتظار می‌رفت که گلکسی زد فولد ۲ قیمتی بالاتر از حد معمول داشته باشد. سامسونگ دیروز تایید کرد که این محصول با قیمت ۳۲۹۹ دلار به بازار می‌آید. بدین ترتیب، برای خرید نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۲ باید علاوه بر ۱۹۹۹ دلار مربوط به خود دستگاه ۱۲۹۹ دلار اضافه‌تر بپردازید.

البته در جعبه این محصول اقلام بیشتری قرار دارد. با این حال، خود گلکسی زد فولد ۲ همان دستگاهی است که در حالت عادی هم وارد بازار می‌شود و از نظر سخت‌افزار فرقی ندارد. Galaxy Z Fold 2 Thom Browne Edition همراه با یک گلکسی واچ ۳ و یک گلکسی بادز لایو عرضه می‌شود. علاوه بر این، لوازم جانبی دیگری مثل بند اضافه و کیس مخصوص در جعبه قرار داده شده است.

image

تمامی وسایل موجود در این جعبه امضای خاص خاکستری رنگ Thom Browne را دارند و از الگوی ابریشمی این برند استفاده می‌کنند. سامسونگ در رابط کاربری دستگاه نیز تغییراتی را به وجود آورده که باعث هماهنگی هرچه بیشتر گوشی با ظاهر بیرونی آن می‌شود.

پیش‌خرید این دستگاه از امروز در بازارهای منتخب شروع می‌شود. نسخه ویژه گلکسی زد فولد ۲ از تاریخ ۲۵ سپتامبر مصادف با ۴ مهر در دسترس قرار می‌گیرد. عرضه این نسخه محدود به ۵۰۰۰ دستگاه خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)