خانهاخبار
سامسونگ پروژکتور 4K فاصله نزدیک The Premiere را معرفی کرد

سامسونگ پروژکتور 4K فاصله نزدیک The Premiere را معرفی کرد

غول بزرگ کره‌ای ساعاتی پیش از جدیدترین محصول لوکس خود رونمایی کرد. پروژکتور The Premiere دستگاهی برای نمایش لیزری محتوا از فواصل بسیار نزدیک بر روی دیوار یا پرده نمایش است.
۱۳۹۹/۶/۱۲

محصول جدید سامسونگ The Premiere نام دارد و دستگاهی از گروه وسایل سرگرمی خانگی است. این محصول در واقع یک پروژکتور لیزری 4K است که جایگزینی برای تلویزیون‌های QLED این شرکت به حساب می‌آید، اما در مجموع کالایی لوکس تلقی می‌شود.

پریمیر جدیدترین عضو از خط تولید Lifestyle سامسونگ است که پیش‌تر محصولاتی مثل The Serif, The Frame, The Seri و The Terrace از آن خارج شده بود. این محصولات دستگاه‌هایی هستند که می‌خواهند در داخل خانه شما تلفیق شوند. پریمیر هم با قدم گذاشتن در همین مسیر نیاز به تلویزیون‌ها را از بین می‌برد.

image

سامسونگ با معرفی این پروژکتور به‌عنوان «بازتاب‌دهنده فاصله بسیار کوتاه» می‌گوید پریمیر را می‌توانید به‌طور مستقیم جلوی دیوار یا پرده نمایش بگذارید و محتوا را روی آن پخش کنید. این دستگاه با برخورداری از ووفرهای قدرتمند داخلی و فناوری صدای ساراند مجازی Acoustic Beam به‌عنوان یک محصول آل این وان (All-in-One) ساخته شده است.

سامسونگ قرار است دو مدل از The Premiere را راهی بازار کند: LSP9T که قابلیت نمایش ۱۳۰ اینچی با حداکثر روشنایی 2800 ANSI را فراهم می‌کند و لقب اولین پروژکتور +HDR10 با فناوری لیزر سه‌گانه را دریافت کرده است. مدل دوم LSP7T نام دارد که کمی ضعیف‌تر است و تصویری ۱۲۰ اینچی را به نمایش می‌گذارد. به‌علاوه، میزان روشنایی و قابلیت‌های این دستگاه به‌اندازه LSP9T نیست.

image

با این حال، هر دو مدل به‌طور کامل از پلتفرم Smart TV سامسونگ پشتیبانی می‌کنند تا اپلیکیشن و خدمات این پلتفرم در دسترس آن‌ها قرار بگیرد. افزون بر این، قابلیتی تحت عنوان UHD Alliance Filmmaker Mode برای این دستگاه ارائه شده که سامسونگ می‌گوید اولین نمونه برای یک پروژکتور به حساب می‌آید.

پروژکتور لیزری The Premiere از اواخر سال ۲۰۲۰ در آمریکا، اروپا و کره جنوبی عرضه می‌شود. با این وجود هنوز قیمت یا تاریخ عرضه دقیقی برای آن اعلام نشده است. اگر سابقه قیمت‌گذاری محصولات سری Lifestyle را ملاک قرار دهیم، با محصول ارزانی مواجه نخواهیم بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)