خانهاخبار
محصولات جدید سونی با ضمانت آپدیت سه ساله عرضه می‌شوند

محصولات جدید سونی با ضمانت آپدیت سه ساله عرضه می‌شوند

پشتیبانی سه ساله نرم‌افزاری به Xperia 1 II و Xperia 5 II اضافه شد.
۱۳۹۹/۶/۱۳

اگر پیگیر اخبار دنیای تکنولوژی باشید، مطمئنا می‌دانید که ماه گذشته فبلت‌های جدید سامسونگ با نام‌های Galaxy Note 20 و Galaxy Note 20 Ultra به صورت رسمی معرفی شدند و مسئولان سامسونگ، روند پشتیبانی نرم‌افزاری سه ساله را همزمان با رونمایی از این محصولات آغاز کردند. همچنین مشخص شد که خانواده اس 10 ک هسال گذشته معرفی شد نیز شامل این طرح خواهد شد. به این ترتیب محصولات یاد شده می‌توانند تا سه نخه از سیستم عامل اندروید را دریافت کنند.

حال به نظر می‌رسد که کمپانی سونی نیز قصد دارد تا این ویژگی را به محصولات خود اضافه نماید. بر اساس اخباری که از کشور ژاپن به گوش می‌رسد، ظاهرا مهندسان و تیم پشتیبانی شرکت سونی قصد دارند تا روند آپدیت اکسپریا 1 مارک 2 را به سه سال ارتقاء داده و این محصول، نسخه سیزدهم سیستم عامل اندروید را نیز دریافت خواهد کرد. البته هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه آپدیت‌های منظم عنوان نشده است. اما مسلما چنین خبری، دارندگان این محصول را شدیدا خوشحال خواهد کرد و به این ترتیب، اکسپریا وان مارک 2 نیز در کنار پرچمداران سامسونگ، از پشتیبانی سه ساله نرم‌افزاری برخوردار خواهد شد.

image

 

به یاد داشته باشید که این خبر هنوز به صورت رسمی مورد تأیید قرار نگرفته است. اما منبع منتشر کننده این خبر مدعی شده است که محصولات دیگر کمپانی سونی نیز به این چرخه وارد خواهند شد که در زیر، نام آن ها را لیست خواهیم کرد:

  • اکسپریا 5 مارک 2: قابلیت دریافت آپدیت نرم‌افزاری تا اندروید 13
  • اکسپریا 1، اکسپریا 5، اکسپریا 10 مارک 2: قابلیت دریافت آپدیت نرم‌افزاری تا اندروید 11
  • اکسپریا 10، اکسپریا 10 پلاس، اکسپریا Ace، اکسپریا 8، اکسپریا 8 لایت: قابلیت دریافت آپدیت نرم‌افزاری تا اندروید 10

سایر مدل‌های محصولات کمپانی سونی روی آخرین نسخه موجود خود باقی مانده و قابلیت دریافت آپدیت نرم‌افزاری و نسخه‌های بالاتر را نخواهند داشت.

همان طورکه اشاره شد، باید این موضوع را در حال حاضر به عنوان یک خبر تأیید نشده در نظر بگیرید. اما ما امیدوار هستیم که کمپانی سونی مانند سامسونگ، روند آپدیت سه ساله را به محصولات خود اضافه نمایشد و این خبر به صورت رسمی، در رسانه‌های خبری منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mashghazanfar

۱۳۹۹/۶/۱۴
این خبر به چه درد ما ایرانیا میخوره؟ تو ایران گوشی های جدید سونی وجود خارجی ندارن.

vahid

۱۳۹۹/۶/۱۳
من نمیدونم اینجا سایت تبلیغه یا سایت تکنولوژی ی پیج باز میکنی هزارتا تبلیغ میاد و کاملاً اذیت کنندس شورشو درآوردین دیگ اصلا هیچ توجهیم نمیکنیم ب اون سایتا فقط اذیتت میکنن تمام