خانهاخبار
ده اپلیکیشن برتر برای دانلود و ساخت استوری‌های اینستاگرام

ده اپلیکیشن برتر برای دانلود و ساخت استوری‌های اینستاگرام

استوری اینستاگرام یکی از ویژگی‌های فوق‌العاده این اپلیکیشن به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۶/۱۳

اگر از کاربران اپلیکیشن اینستاگرام باشید، مطمئنا می‌دانید که استوری‌ها در این نرم‌افزار از نقش مهمی برخوردار هستند و کاربران زیادی به صورت روزمره، از این قابلیت برای بیان احساسات، انتقال موضوعی مهم یا به اشتراک گذاری پست‌های دیده نشده خود کمک می‌گیرند. به این ترتیب استوری‌های اینستاگرام یکی از نقاط قوت این اپلیکیشن به حساب می‌آیند و به همین دلیل ما قصد داریم در این مطلب، چند ابزار مفید و کاربردی برای تعامل با استوری‌ها به شما معرفی کنیم. با جی اس ام همراه باشید.

اپلیکیشن های کمپانی Adobe

قیمت: رایگان

کمپانی ادوبی برای افراد خلاق همواره اپلیکیشن‌هایی را تدارک دیده است و این موضوع نیز مستثنی نخواهد بود. افرادی که با اپلیکیشن‌های موبایل کمپانی ادوبی کار می‌کنند، مطمئنا می‌دانند که عناوینی مانند Adobe Premiere Rush، Adobe Lightroom و نسخه خاصی از Adobe Photoshop در دسترس علاقمندان قرار گرفته است. افرادی که از نسخه دسکتاپ این محصولات استفاده می‌کنند، دست‌شان برای انتخاب نرم‌افزار باز تر است. با ورود به این قسمت، می‌توانید کلیه اپلیکیشن‌های شرکت Adobe برای سیستم عامل اندروید را مشاهده کنید.

اپلیکیشن‌های شرکت InShot

قیمت: رایگان

image

 

InShot نام یکی از شرکت‌های توسعه دهنده اپلیکیشن در فروشگاه نرم‌افزاری پلی استور گوگل به حساب می‌آید. سه اپلیکیشن مهم این شرکت که با نام‌های Story Saver، Photo Editor و Video Editor شناخته می‌شوند، از جمله ابزار مفید برای تعامل با استوری‌های اینستاگرام به حساب می‌آیند. اپلیکیشن Story Saver به شما کمک می‌‌کند تا استوری‌های دیگر کاربران، از جمله ویدئوهای IGTV را به راحتی دانلود کنید. دو اپلیکیشن دیگر همان طور که از نام‌شان پیداست، برای ویرایش عکس و فایل‌های ویدئویی کاربر خواهند داشت و می‌توانید به راحتی، تصاویر یا ویدئوهای دلخواه خود را به کمک آن ها ادیت کنید و پس از انجام مراحل نهایی، در قالب پست یا استوری در اینستاگرام با دوستان خود به اشتراک بگذارید. با ورود به این قسمت، می‌توانید کلیه اپلیکیشن‌های InShot برای سیستم عامل اندروید را مشاهده کنید.

اپلیکیشن KineMaster

قیمت: رایگان

اپلیکیشن KineMaster یکی از عناوین مفید و کاربردی در حوزه ویرایش فیلم به حساب می‌آید. قابلیت‌های مهم این اپلیکیشن از جمله امکان ویرایش چند لایه فیلم‌ها، امکان اضافه کرد نتصویر، استیکر، افکت‌های خاص و پشتیبانی از متن، موزیک و مواردی از این قبیل باعث شده تا این اپلیکیشن مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین اگر دستگاه شما از سخت‌افزار مناسبی بهره‌مند باشد، امکان خروجی گرفتن با رزولوشن 4K و نرخ فریم 30fps نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. استوری‌ها در اپلیکیشن اینستاگرام امکان ویرایش فیلم‌ها به صورت پیشرفت هرا به شما نمی‌دهد. پس وجود یک اپلیکیشن حرفه‌ای در این زمینه همواره حس می‌شود. نرم‌افزار KineMaster را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن LightX Photo Editor

قیمت: رایگان

اپلیکیشن LightX Photo Editor را می‌توان یکی از گزینه‌های مناسب و جایگزین برای Adobe Lightroom روی موبایل‌ها به حساب آورد. بسیاری از ابزارهای کاربردی از جمله Contrast، Exposure، Brightness، Hue، Saturation و مواردی از این قبیل به شما کمک می‌کند تا یک ادیت حرفه‌ای روی تصاویر خود انجام دهید. همچنین امکانات پیشرفته‌ای مانند سفید کردن دندان، محو کردن بکگراند و رنج مختلفی از فیلترهای متنوع نیز در این اپلیکیشن گنجانده شده است. در نهایت اپلیکیشن LightX Photo Editor قادر است تا کارهای عجیبی مانند حذف بکگراند یا ترکیب دو تصویر را به بهترین شکل ممکن برای شما انجام دهد. نرم‌افزار LightX Photo Editor را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن Mojo

قیمت: رایگان

به کمک این اپلیکیشن شما می‌توانید تعداد زیادی تصویر را وارد Mojo کرده و این نرم‌افزار به صورت خودکار، ویدئویی از آن ها ساخته و به شما تحویل می‌دهد. بیش از 50 تمپلیت آماده و پشتیبانی از استایل‌های متنی متنوع، مطمئنا شما را راضی خواهد کرد. پس از انتخاب تمپلیت مورد نظر، امکان ویرایش آن ها نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است. اگر به کار با این اپلیکیشن علاقمند شدید، می‌توانید با صرف هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه، برخی قابلیت‌های خاص آن را باز و استفاده کنید. نرم‌افزار Mojo را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن Snapseed

قیمت: رایگان

image

 

اسنپ سید را می‌توان یک ویرایشگر تصویر حرفه‌ای به حساب آورد که توسط گوگل طراحی و توسعه یافته است. این اپلیکیشن از قابلیت‌های حرفه‌ای و اختصاصی بهره نمی‌برد، اما انبوهی از ابزارهای پایه  و کاربردی درون آن به چشم می‌خورد. اپلیکیشن Snapseed از 29 ابزار و فیلتر مختلف بهره می‌برد که از جمله آن ها می‌توان به حالت fake HDR، پشتیبانی از تصاویر RAW و ابزار auto-adjuster برای ایجاد جلوه بیشتر روی تصاویر اشاره کرد. نرم‌افزار Snapseed را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن Story Editor

قیمت: رایگان

image

 

این اپلیکیشن یکی از عناوین مطرح در حوزه ویرایش استوری‌های اینستاگرام به حساب می‌آید. با بیش از 200 تمپلیت مختلف و آماده برای استوری‌های اینستاگرام، پشتیبانی از فیلترهای جذاب، امکان ساخت کلاژ تصویری، پشتیبانی از متن و قابلیت ویرایش تصویر، اپلیکیشن Story Editor یکی از اپلیکیشن های کاربردی در این حوزه به حساب می‌آید. مراحل کار با آن بسیار آسان است. کافی است تصویر مورد نظر را وارد کرده، تغییرات دلخواه را اعمال کرده و در نهایت آن را در استوری اینستاگرام خود با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. برخی پکیج‌های آن به صورت رایگان برای کاربران در نظر گرفته شده و برای برخی موارد خاص، باید هزینه‌ای را پرداخت کنید. نرم‌افزار Story Editor را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن Story Maker

قیمت: رایگان

image

 

اپلیکیشن Story Maker توسط Gonga Dev طراحی و توسعه یافته است. این نرم‌افزار با بیش از 300 تمپلیت مختلف که برای دسترسی آسان در دسته‌های متنوع سامان دهی شده است، گزینه مناسبی برای ویرایش تصاویر و انتشار آن ها در قالب استوری در اینستاگرام به حساب می‌آید. بهره گیری از 100 فنت مختلف، پشتیبانی از عکس و فیلم به صورت همزمان و از طرف دیگر، پشتیبانی و همگام سازی با اسنپ چت و واتس اپ باعث شده تا اپلیکیشن Story Maker مورد استقبال کاربران قرار گیرد. عملکرد این اپلیکیشن کاملا مانند دیگر عناوین معرفی شده در این مطلب است و به این ترتیب، کاربران به راحتی با آن ارتباط برقرار خواهند کرد. نرم‌افزار Story Maker را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن StoryArt

قیمت: رایگان

image

 

StoryArt نام اپلیکیشن دیگری در حوزه ویرایش استوری به حساب می‌آید که از امکانات جذابی برخوردار است. 2000 تمپلیت مختلف که البته برخی از آن ها بسیار ساده هستند، کمک می‌کند تا استوری‌های جذابی را برای اینستاگرام خود تولید کنید. برخی امکانات پیش پا افتاده ویرایش عکس و فیلم مانند قابلیت چرخش، اضافه کردن استیکر و پشتیبانی از متن نیز برای این اپلیکیشن در نظر گرفته شده است. قابلیت ساخت لوگوهایی ساده نیز در اپلیکیشن StoryArt وجود دارد. هزینه اشتراک ماهانه یا سالانه آن برای برخورداری از قابلیت‌های خاص این اپلیکیشن در مقایسه با اپلیکیشن‌های دیگر بسیار کمتر در نظر گرفته شده و در صورت تمایل، می‌توانید با یک بار پرداخت، به صورت مداوم از امکانات آن استفاده نمایید. نرم‌افزار StoryArt را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اپلیکیشن StoryLab

قیمت: رایگان

image

 

StoryLab یکی دیگر از اپلیکیشن‌ها برای استوری‌های اینستاگرام به حساب می‌آید. این نرم‌افزار به بیش از 700 تمپلیت مختلف مجهز است که به کمک آن ها و ایجاد تغییرات دلخواه، می‌توانید استوری‌های جذابی را طراحی کنید. این اپلیکیشن ابعاد 1:1 تا 16:9 را پشتیبانی می‌کند و به این ترتیب بدون مشکل، می‌توانید با هر فرمتی استوری‌های خود را بسازید. پشتیبانی از عکس و فیلم به صورت همزمان و برخورداری از افکت‌های متنوع و جذاب باعث شده تا این اپلیکیشن مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گیرد. نرم‌افزار StoryLab را می‌توانید به رایگان از پلی استور گوگل دانلود کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)