خانهاخبار
ریلمی V3 با دیمنسیتی 720 به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G بازار معرفی شد

ریلمی V3 با دیمنسیتی 720 به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G بازار معرفی شد

موبایل جدید ریلمی نمایشگری 6.5 اینچی با رزولوشن +HD دارد و با دوربینی سه‌گانه به بازار می‌آید. این گوشی به‌عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G معرفی شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۱

علاوه بر سری ریلمی X7 امروز در چین از تلفن هوشمند دیگری رونمایی شد که ریلمی V3 نام داشت. این گوشی از چیپست دیمنسیتی 720 استفاده می‌کند و ارزان‌ترین موبایل 5G چین است. قیمت پایه این دستگاه از ۱۴۶ دلار شروع می‌شود و باتری بزرگی دارد که می‌تواند پاسخگوی مصرف بالای شبکه باشد. این گوشی از دوربین سه‌گانه بهره می‌برد.

بدنه ریلمی V3 از پلی‌کربنات ساخته شده و ابعاد آن ۱۶۴ در ۷۶ در ۸.۵ میلی‌متر است. ریلمی می‌گوید V3 حدود ۱۸۹ گرم وزن دارد. این دستگاه برای دوربین سلفی از ناچ قطره‌ای استفاده می‌کند و آن را بالای نمایشگری ۶.۵ اینچی IPS LCD قرار داده است. این پنل رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسلی با نسبت تصویر ۲۰:۹ دارد. نسبت صفحه به بدنه دستگاه ۸۸.۷ درصد است.

image

ریلمی V3 از چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ استفاده می‌کند و همراه آن حداکثر ۸ گیگابایت رم LPDDR4x و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.1 دارد. انرژی این گوشی از طریق یک باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود که از شارژ سریع ۱۸ واتی پشتیبانی می‌کند.

ریلمی V3 در بخش سلفی از دوربینی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که مجهز به قابلیت تصویربرداری پرتره، تایم-لپس، پانوراما، تشخیص چهره، HDR و فیلم‌برداری 1080p 30fps است. این گوشی در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین عقب ریلمی V3 از تصویربرداری شبانه، عکاسی پیشرفته، تشخیص صحنه با هوش مصنوعی، فیلم‌برداری اسلوموشن 720p 120fps و فیلم‌برداری 1080p 60fps پشتیبانی می‌کند.

ریلمی V3 حسگر اثر انگشت فیزیکی دارد که در قاب عقب آن قرار گرفته است. این گوشی از دو سیم کارت، 5G، وای‌فای 802.11ac، بلوتوث ۵.۰، جی‌پی‌اس، USB-C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برد. موبایل یادشده با اندروید ۱۰ و رابط کاربری Realme UI به بازار خواهد آمد.

image

قیمت مدل‌های گوناگون ریلمی V3 از قرار زیر است:

  • ۶ گیگ رم + ۶۴ گیگ حافظه داخلی ۱۴۶ دلار
  • ۶ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۲۰۵ دلار
  • ۸ گیگ رم + ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی ۲۳۷ دلار

این گوشی در دو رنگ آبی و سفید از تاریخ ۱۹ شهریور وارد بازار چین می‌شود ولی اطلاعاتی درباره عرضه جهانی آن در دسترس نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)