خانهاخبار
بلومبرگ: آیفون 12، اپل واچ 6، آیپد ایر 4، ایرپادز استودیو و هوم‌پاد جدید پاییز معرفی می‌شوند

بلومبرگ: آیفون 12، اپل واچ 6، آیپد ایر 4، ایرپادز استودیو و هوم‌پاد جدید پاییز معرفی می‌شوند

گزارش جدید این نشریه به تشریح برنامه پاییزی اپل برای معرفی محصولات پرتعداد این شرکت پرداخته است. ظاهرا با فصل شلوغی مواجه خواهیم بود.
۱۳۹۹/۶/۱۱

نشریه بلومبرگ در گزارش جدیدی به تشریح برنامه اپل برای معرفی محصولات تازه خود پرداخته و با تایید بسیاری از شایعات موجود می‌گوید این شرکت دستگاه‌های زیادی را برای رونمایی آماده کرده است. به گفته منابع این نشریه، چهار آیفون در اندازه‌های ۵.۴، ۶.۱ و ۶.۷ اینچی در دست تولید قرار دارند. مدل‌های ضعیف‌تر ۵.۴ و ۶.۱ اینچی قرار است زودتر از مدل‌های پرو از راه برسند. از سال ۲۰۱۷ تاکنون این اولین باری است که پرچمداران اپل در دیرترین حالت ممکن به بازار می‌آیند.

بلومبرگ شایعات مربوط به طراحی آیفون‌های ۲۰۲۰ را تایید می‌کند و می‌گوید که این دستگاه‌ها ظاهری شبیه آیپد پرو خواهند داشت. رنگ ویژه امسال آبی تیره است که جایگزین سبز نیمه‌شب می‌شود. مدل‌های پرو از فریم استیل ضدزنگ استفاده می‌کنند ولی مدل‌های عادی آیفون ۱۲ فریم آلومینیومی خواهند داشت.

image

گفته می‌شود که حداقل مدل پرو مکس در بخش دوربین از اسکنر LiDAR استفاده می‌کند. کارمندان اپل به بلومبرگ اعلام کرده‌اند که نمایشگر ۶.۷ اینچی این گوشی یکی از مهم‌ترین بهینه‌سازی‌های امسال پرچمداران این شرکت خواهد بود. همچنین شماری از آزمایش‌کنندگان این دستگاه‌ها گفته‌اند که عملکرد 5G در آیفون ۱۲ چندان امیدوارکننده نیست و سرعت اینترنت را به شکل چشمگیری افزایش نمی‌دهد.

اپل آماده تولید ۷۵ میلیون آیفون 5G است که به گفته بلومبرگ می‌تواند نویدبخش فروش مناسب آیفون برخلاف بحران همه‌گیری ویروس کرونا باشد. کوپرتینویی‌ها انتظار دارند که فروش خانواده آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ به ۸۰ میلیون دستگاه برسد.

بلومبرگ درباره سایر محصولات پاییزی اپل می‌گوید این شرکت در حال کار روی آیپد ایری با نمایشگر تمام صفحه است. در سایر گزارش‌ها آمده بود که این تبلت می‌تواند تاچ آیدی خود را به زیر دکمه پاور برده باشد و از نمایشگری ۱۰.۸ اینچی استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که در پاییز امسال شاهد رونمایی از دو مدل جدید اپل واچ، یک هدفون دور-گوشی با اسم احتمالی ایرپادز استودیو و نسخه کوچک‌تری از هوم‌پاد باشیم. شایعات پیشین حاکی از آن بود که مدل‌های اپل واچ به قابلیت پایش سطح اکسیژن خون مجهز می‌شوند، اما بلومبرگ این ادعا را تایید یا تکذیب نکرده است.

افزون بر این، ایرتگ هم در حال تولید است اما فعلا هیچ تاریخی برای عرضه آن در دسترس نیست. اپل همچنین روی نسخه جدید اپل تی‌وی با پردازنده سریع‌تر و ریموت کنترل بهتر کار می‌کند، اما بلومبرگ معتقد است که این دستگاه تا سال ۲۰۲۱ به بازار نمی‌آید. انتظار داریم که ریموت کنترل اپل تی‌وی جدید قابلیتی شبیه Find My داشته باشد تا به‌راحتی بتوانید آن را در داخل خانه پیدا کنید.

بلومبرگ در گزارش خود به زمان‌بندی دقیق عرضه این محصولات اشاره‌ای نکرده و صرفا می‌گوید که آیفون ۱۲ عرضه مرحله‌ای خواهد داشت. بنابراین نمی‌توانیم که چه زمانی باید منتظر ورود این دستگاه‌ها به بازار باشیم. افشاگر معروف، جان پراسر، پیش‌تر گفته بود که آیپد و اپل واچ جدید ممکن است در هفته آینده معرفی شوند. از سوی دیگر، وب‌سایت ژاپنی Mac Otakara نیز مدعی شده بود که آیفون، ایرتگ و اپل واچ جدید در رویدادی در ماه اکتبر معرفی می‌شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)