خانهاخبار
پوکو X3 در تاریخ 17 شهریور رونمایی می‌شود

پوکو X3 در تاریخ 17 شهریور رونمایی می‌شود

موبایل جدید برند محبوب پوکو قرار است هفته آینده به‌شکل رسمی معرفی شود. این گوشی از چیپست جدید کوآلکام استفاده خواهد کرد.
۱۳۹۹/۶/۱۱

پوکو چند وقت پیش اعلام کرد که در پی رونمایی از تلفن هوشمند جدیدی است. این دستگاه در هفته‌های اخیر مجوزهای زیادی را دریافت کرده و حالا آماده معرفی رسمی است. کوآلکام ساعاتی پیش از اسنپدراگون 732G پرده برداشت و اکنون نوبت به پوکو رسیده تا اعلام کند که Poco X3 با همین تراشه رسما ۱۷ شهریور معرفی می‌شود.

طبق اخبار دنیای موبایل، پوکو X3 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتزی خواهد داشت. این دستگاه با دوربینی چهارگانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی، باتری ۵۱۶۰ میلی‌آمپر ساعتی و شارژ سریع ۳۳ واتی به بازار می‌آید.

از جمله مهم‌ترین چیزهایی که هنوز درباره این گوشی نامشخص باقی مانده می‌توانیم به پیکربندی دوربین عقب، فناوری نمایشگر و قیمت اشاره کنیم. البته در شایعات گفته شده که این محصول احتمالا نمایشگری از نوع AMOLED خواهد داشت.

در هر حال چیز زیادی تا ۱۷ شهریور باقی نمانده و دوشنبه هفته آینده ساعت ۱۶:۳۰ عصر به وقت تهران می‌توانیم با محصول جدید این برند پرطرفدار آشنا شویم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)