خانهاخبار
فروش آیفون 12 خیره کننده خواهد بود

فروش آیفون 12 خیره کننده خواهد بود

گزارش‌های جدید از فروش بالای آیفون 12 حکایت دارند.
۱۳۹۹/۶/۱۲

با وجود این که به دلیل شیوع ویروس کرونا آمار فروش گوشی‌های هوشمند شدیدا افت پیدا کرده است، اما مدارک و شواهد حاکی از آن است که آیفون‌های 2020 اپل که احتمالا در چهار مدل مختلف در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت، از فروش بالایی برخوردار خواهند بود. پیش بینی برخی تحلیل گران از این موضوع حکایت دارد که در نیمه دوم سال جاری میلادی (2020) فروش خانواده آیفون 12 به عدد 68 میلیون خواهد رسید.

متأسفانه دیجی تایمز گزارش داده است که با وجود پیش بینی رقمی بین 63 تا 68 میلیون، اما این عدد در مقایسه با فروش خانواده آیفون 11 در سال 2019 حدودا پنج میلیون کمتر خواهد بود. تمامی این حرف و حدیث‌ها در حالی به میان آمده است که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کارخانه‌ها در مدت زمان معین، روند معرفی خانواده آیفون 12 با تأخیر 4 تا 6 هفته‌ای روبرو خواهد شد.

در این گزارش همچنین آمده است که به دلایل یاد شده، مراحل پیش فروش و عرضه این محصولات به بازار نیز با تأخیرات قابل ملاحظه‌ای روبرو می‌شود.

مبلغ معوق مزایای بیکاری که توسط دولت ایلاات متحده آمریکا اعلام شده است، می‌‌تواند روی روند حمل و نقل خانواده آیفون 12 تأثیر گذاشته و میزان فروش آن را تا حدود 10 میلیون دستگاه در نیمه دوم سال جاری میلادی (2020) جابجا نماید.

همچنین اگر نرم‌افزار وی چت که توسط کمپانی Tencent طراحی و توسعه یافته و به عنوان یک پیام رسان، شبکه اجتماعی و اپلیکیشن پرداخت موبایلی در کشور چین به حساب می‌آید، از فروشگاه اپ استور در کشور چین حذف شده یا به صورت پیش فرض روی آیفون‌  12هایی که در این کشور عرضه می‌شود قرار نگرفته باشد، روند فروش آیفون با کاهش حد اقل 10 درصدی روبرو خواهد شد و به عدد پیش بینی شده 190 میلیون دستگاه نخواهد رسید.

در این گزارش همچنین آمده است که اپل قصد دارند تا رنگ آبی تیره را به خط تولید آیفون 12 اضافه کند و به نظر می‌رسد که به عنوان پرطرفدارترین رنگ این محصول انتخاب شود. چرا که رنگ میدنایت گرین (Midnight Green) که برای آیفون 11 پرو و آیفون 11 پرو مکس شاهد آن بودیم، با استقبال قابل توجهی روبرو شد.

بر اساس شایعات و تصاویری که تا به حال منتشر شده، باید انتظار تغییر در زبان طراحی آیفون 12 را نیز داشته باشیم و ظاهر آن به سمت گذشته و زبان طراحی آيفون 4 برخواهد گشت. پشتیبانی از نسل پنجم شبکه مخابراتی (5G) بهبود دوربین، بهبود عملکرد و افزایش قدرت با تکیه بر تراشه A14 Bionic را می‌توان از دیگر ویژگی‌های خانواده آیفون 12 به حساب آورد.

تصور شما در این مورد چیست؟ آیا فکر می‌کنید که آيفون 12 با طراحی نسبتا جدید (شاید نسبتا قدیمی) و بهره گیری از قابلیت‌های یاد شده، می‌تواند سود زیادی را به جیب شرکت اپل وارد کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)