خانهاخبار
گوشی هوشمند گلکسی M51 سامسونگ رسما رویت شد؛ بررسی مشخصات فنی

گوشی هوشمند گلکسی M51 سامسونگ رسما رویت شد؛ بررسی مشخصات فنی

اسمارت فون Galaxy M51 در آینده نزدیک معرفی خواهد شد.
۱۳۹۹/۶/۱۰

گوشی هوشمند گلکسی ام 51 سامسونگ ظرف ماه‌های اخیر به عنوان یکی از سوژه‌های رسانه‌های خبری شناخته می‌شد. با تیزری که در هفته گذشته توسط سامسونگ رسانه‌ای شد، ما انتظار داشتیم که گلکسی M51 اولین بار در کشور هند ظاهر شود. اما این محصول امروز به صورت رسمی در بخش آلمانی وب سایت سامسونگ رونمایی شد.

image

 

با توجه به شایعاتی که پیش تر نقل شده بود، جای هیچ سورپرایزی در زمینه مشخصات سخت‌افزاری برای ما باقی نمانده است. اما به عنوان بزرگ ترین در واقع نقطه قوت گلکسی M51 می‌توان به باتری 7000 میلی آمپر ساعتی آن اشاره کرد که حدودا دو روز کامل دوام آورده با پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، می‌توانید آن را به سرعت شارژ کنید. اگرچه وب سایت سامسونگ تنها به بیان تراشه هشت هسته‌ای اشاره کرده است، اما بد نیست بدانید که چیپست اسنپدراگون 730، در زیر نمایشگر قرار گرفته و تأمین کننده قدرت سخت‌افزاری دستگاه است. شش گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی نیز مکمل آن خواهند بود.

image

 

نمایشگر 6.7 اینچی سوپر آمولد گلکسی M51 با رزولوشن فول اچ دی پلاس همراه بوده و اثری از سنسور اثر انگشت تعبیه شده در آن دیده نمی‌شود و این قطعه سخت‌افزاری، به کناره این گوشی و درون دکمه پاور آن نقل مکان کرده است.

در پشت بدنه دستگاه، ترکیبی از چهار دوربین را می‌بینیم که به صورت چینش مستطیلی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و مشخصات آن ها به شرح زیر است:

دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی

  • دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی با زاویه 123 درجه‌ای
  • دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی
  • دوربین 5 مگاپیکسلی برای تشخیص عمق

برای علاقمندان به سلفی نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی در جلوی بدنه در نظر گرفته که درون یک ناچ قطره‌ای، در قسمت بالایی نمایشگر جای خوش کرده است.

image

 

در حال حاضر این محصول در حالت پیش فروش قرار داشته با قیمت 360 یورو، در دسترس خریداران قرار گرفته است. رنگ بندی آن نیز به دو رنگ سفید و سیاه خلاصه شده و از یازدهم سپتامبر، عرضه آن آغاز خواهد شد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهدی دولتی نژاد

۱۳۹۹/۶/۱۱
من خودم به شخصه از گلکسی S 20 Ultra رو خیییلی دوست دارم
ولی خب با نوسانات مضخزف ارز کشور به ناچار منتظر این گوشی بودم
امیدوارم با قیمت مناسبی وارد بازار بشه که همه بتونن از این گوشی بهرمند بشن.