خانهاخبار
مشخصات، قیمت و زمان عرضه شیائومی ردمی ۹

مشخصات، قیمت و زمان عرضه شیائومی ردمی ۹

ردمی ۹ با نمایشگر ۶.۵۳ اینچی و دروبین دوگانه و باتری حجیم از راه رسیده است
۱۳۹۹/۶/۱۰

در اوایل این ماه شیائومی گوشی هوشمند ردمی ۹ پرایم را در هند معرفی کرد. این گوشی به عنوان نسخه‌ی ری‌برند شده‌ی ردمی ۹؛ که در ماه ژوئیه روانه‌ی بازارهای جهانی شد، عرضه شد. امروز نیز شرکت چینی ردمی ۹ را در هند معرفی کرد. این گوشی نیز همان ردمی ۹ سی است که در بازار هند با نام ردمی ۹ و قیمت ۸۹۹۹ روپیه یا ۱۲۱ دلار عرضه می‌شود.

مشخصات ردمی ۹

ردمی ۹ با اندازه‌ی ۱۶۴.۹ در ۷۷.۰۷  در ۹ و وزن ۱۹۶ گرم چندان کوچک نیست. در پشت بدنه از جنس پلی‌کربنات استفاده شده و طراحی پنل پشتی این گوشی Aura Edge نام دارد که علاوه بر چسبندگی مناسب در دست کاربران، اثر انگشت نیز روی آن باقی نمی‌ماند. در قسمت جلوی گوشی ردمی ۹ از یک پنل ۶.۵۳ اینچی ال سی دی استفاده شده است که یک ناچ قطره‌ای نیز در بالای آن قرار دارد. پنل مذکور از وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ و نسبت تصویر ۲۰ به ۹ بهره می برد.

تراشه‌ی مدیاتک هلیو G35 در کالبد این گوشی به همراه ۴ گیگابایت رم وظیفه‌ی تامین قدرت مورد نیاز کاربر را دارد. این گوشی حداکثر ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی به کاربر هدیه می‌دهد و در کنار آن البته یک شکاف کارت میکرو اس دی نیز وجود دارد که قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی را به صاحبش می‌دهد. در قسمت پشتی یک ماژول دوربین مربع شکل دیده می‌شود. این ماژول از یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با f/2.2 بهره می‌برد که یک سنسور عمق سنج دو مگاپیکسلی با f/2.4 آن را همراهی می‌کند. دوربین عقب از قابلیت تشخیص منظره‌ با کمک هوش مصنوعی، حالت پرتره و پرو برخوردار است. دوربین سلفی نیز ۵ مگاپیکسلی است.

image

اندروید ۱۰ روی گوشی هوشمند ردمی ۹ به صورت پیش فرض نصب است. این اولین گوشی هوشمند شیائومی است که در هند با رابط کاربری MIUI 12 عرضه می‌شود. نیرو بخش ردمی ۹ یک باتری حجیم ۵ هزار میلی‌آمپری است که از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این شرکت ادعا می کند که فناوری باتری Enhanced Lifespan باعث می‌شود تا گوشی برای ۳.۲ سال به درستی کار کند. اسکنر اثر انگشت نیز در پنل پشتی جا خوش کرده است. قابلیت‌های ارتباطی ردمی ۹ نیز شامل: پشتیبانی از دوسیم کارت، 4G VoLTE، بلوتوث نسخه‌ی ۵، Wi-Fi 802.11 b/g/n، جی پی اس، مایکرو یو اس بی و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است.

قیمت ردمی ۹ و زمان عرضه 

  • ۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی ۸۹۹۹ روپیه یا ۱۲۱ دلار
  • ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی ۹۹۹۹ روپیه یا ۱۳۵ دلار

این گوشی در رنگ‌های پرتغالی ورزشی، آبی اسمانی و مشکی کربن عرضه می‌شود. این گوشی در تاریخ ۳۱ آگوست از طریق فروشگاه اینرنتی Mi.com و همین‌طور آمازون هند در دسترس قرار دارد و به مرور به فروشگاه‌های فیزیکی نیز راه پیدا می‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)