خانهاخبار
تشخیص آنلاک یا لاک بودن آیفون در iOS 14

تشخیص آنلاک یا لاک بودن آیفون در iOS 14

در iOS 14 تشخیص لاک یا آنلاک بودن گوشی بسیار ساده شده است و این امکان به راحتی توسط کاربر قابل تشخیص است
۱۳۹۹/۶/۱۰

اگر قصد خرید آیفون کارکرده دارید و می‌خواهید قبل از خرید از آنلاک بودن گوشی مطلع شوید، اپل راه حل ساده‌ای برای فهمیدن این موضوع در iOS 14 در نظرگرفته است. احتیاجی به تماس با اپراتور مخابراتی یا جای دیگری نیست و فقط کافیست به بخش تنظیمات بروید و آنجا تمام اطلاعات مورد نیاز را خواهید یافت.

برای فهمیدن این موضوع در iOS 13 و قبل‌تر از آن باید سیم کارت خود را درون گوشی قرار داده و یا با چک کردن سریال گوشی از این موضوع مطلع شوید که ممکن است اجازه‌ی این کار به کاربر داده نشود. خوشبختانه اکنون انجام این کار در iOS 14 بسیار ساده شده و احتیاجی به فرآیند خاصی نیست و به راحتی و سادگی می‌توان از آنلاک بودن گوشی اطمینان حاصل کرد.

نحوه‌ی اطلاع یافتن از آنلاک بودن گوشی در iOS 14 

  1. روی Settings بزنید.
  2. روی General ضربه بزنید. سپس روی About بزنید.
  3. به بخش پایین صفحه اسکرول کنید و به بخش Carrier Lock یا Network Provider Lock نگاه کنید.
  4. اطمینان حاصل کنید No SIM restrictions در این قسمت نوشته شده باشد.
image


No SIM restrictions به این معنی است که آیفون و آیپدهایی که از اپراتورهای مخابراتی سرویس می‌گیرند، کاملا آنلاک بوده و کاربر هرنوع سیم‌کارتی را می‌تواند درون آن بیندازد. هرچیز دیگری به جز این نوشته به معنی لاک بودن گوشی روی اپراتور خاصی خواهد بود. این اتفاق برای فروشندگان آیفون نیز کار را ساده کرده و می‌توانند به راحتی به خریداران نشان دهند که گوشی آنلاک است و خیالشان را از بابت خرید راحت کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)