خانهاخبار
توئیت خبر درگذشت چادویک بوزمن رکورد بیشترین لایک توئیتر را زد

توئیت خبر درگذشت چادویک بوزمن رکورد بیشترین لایک توئیتر را زد

دو روز پیش، خبر درگذشت بازیگر نقش بلک پنتر از طریق صفحه رسمی توئیتر او منتشر شد. حالا این توئیت به پرلایک‌ترین پست تاریخ این شبکه اجتماعی تبدیل شده است.
۱۳۹۹/۶/۱۰

توئیتی که روز جمعه (به وقت محلی) خبر درگذشت چاودیک بوزمن را از صفحه توئیتر رسمی او اعلام کرد، حالا به محبوب‌ترین توئیت تاریخ این شبکه اجتماعی از لحاظ تعداد لایک تبدیل شده است. اکانت رسمی شرکت توئیتر در پستی در روز گذشته این خبر را با هشتگ WakandaForever به اطلاع کاربران رساند.

توئیت اکانت بوزمن در ساعت ۱۹:۱۱ دقیقه جمعه شب به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام منتشر شد و شامل تصویری سیاه و سفید از بازیگر نقش بلک پنتر بود. همراه با این تصویر بیانیه‌ای از سوی خانواده بوزمن به اشتراک گذاشته شد که خبر درگذشت چادویک بوزمن را اعلام می‌کرد. این بازیگر ۴۳ ساله روز جمعه پس از چهار سال مبارزه با بیماری سرطان روده بزرگ در خانه‌اش در شهر لس آنجلس از دنیا رفت.

در زمان نگارش این مطلب تعداد لایک‌های این توئیت به ۶.۵ میلیون عدد رسیده که اختلاف زیادی را با دومین توئیت پرطرفدار توئیتر دارد. رده دوم با ۴.۳ میلیون لایک متعلق به توئیتی از ماه اوت سال ۲۰۱۷ است که از سوی رئیس جمهور سابق آمریکا، باراک اوباما، منتشر شده بود و مضمون ضدنژادپرستی داشت.

خبر مرگ چاودیک بوزمن جهان را شوکه کرد چون پیش از این هیچ‌کس از ابتلای این بازیگر خوش‌آتیه به بیماری سرطان مطلع نبود. بسیاری از چهره‌های سرشناس در شبکه‌های اجتماعی به بوزمن و خانواده او ادامه احترام کردند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)