خانهاخبار
قیمت احتمالی ال‌جی وینگ مشخص شد

قیمت احتمالی ال‌جی وینگ مشخص شد

موبایل آتی ال جی از دو نمایشگر با چینش منحصر به فرد استفاده می‌کند، قیمتی در حد تلفن‌های هوشمند پریمیوم خواهد داشت.
۱۳۹۹/۶/۱۰

ال‌جی در حال حاضر مشغول آزمایش اشکال مختلفی از گوشی‌های مجهز به دو نمایشگر است. طبق شایعات انتظار داریم که گوشی بعدی این شرکت ال‌جی وینگ باشد که دو صفحه نمایش را در محور مخالف یکدیگر به کار می‌برد. به‌تازگی اطلاعاتی درباره قیمت این دستگاه به دست آمده و همان‌طور که انتظار می‌رفت این گوشی را باید در دسته محصولات پریمیوم قرار دهیم.

برخلاف گوشی‌های قبلی این شرکت، به‌نظر نمی‌رسد که ال‌جی وینگ دو نمایشگر مجهز از هم داشته باشد. مطابق گزارش‌ها، نمایشگر ثانویه این گوشی از بالا یا پایین نمایشگر اصلی بیرون می‌زند و به‌عنوان پنل کمکی برای انجام فعالیت‌های مختلف عمل می‌کند.

نمایشگر اصلی این گوشی پنلی ۶.۸ اینچی و نمایشگر ثانویه پنلی ۴ اینچی خواهد بود. این دستگاه احتمالا با چیپست اسنپدراگون 765G به بازار می‌آید و ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. انتظار داریم که ال‌جی در بخش دوربین از یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده کرده باشد.

مشخصات فنی این دستگاه مشابه ال‌جی ولوت است که با قیمت ۵۹۹ دلار در بازار آمریکا وجود دارد. با این حال، طراحی منحصر به فرد وینگ باعث می‌شود که این گوشی در گروه تلفن‌های پریمیوم قرار بگیرد. همین مسئله موجب شده تا ال‌جی تصمیم بگیرد گوشی خود را با قیمتی حدود ۱۰۰۰ دلار به فروش برساند. این گزارش از سوی وب‌سایت XDA Developers منتشر شده است.

موبایل یادشده احتمالا در پاییز امسال به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

GAMER

۱۳۹۹/۶/۱۰
حیف چیپ ضعیفی داره