خانهاخبار
آیپد ایر 4 تاچ آیدی جانبی و درگاه USB-C خواهد داشت

آیپد ایر 4 تاچ آیدی جانبی و درگاه USB-C خواهد داشت

بر اساس تصاویری که متنسب به دفترچه راهنمای آیپد ایر بعدی است، به نظر می‌رسد که این تبلت از نمایشگری تمام صفحه استفاده می‌کند.
۱۳۹۹/۶/۹

افشاگر توئیتری با اسم کاربری L0vetodream چند ماه پیش در پستی اعلام کرد که اپل در حال کار روی آیپد ایر جدیدی با طراحی تمام صفحه است و حسگر اثر انگشت این دستگاه زیر دکمه پاور آن قرار می‌گیرد. تحلیل‌گر سرشناس مسائل اپل، مینگ-چی کو، هم پیش‌بینی کرده بود که آیپد ۱۰.۸ اینچی جدید اپل در فصل پاییز معرفی می‌شود.

حالا به‌تازگی تصاویری به سطح اینترنت راه پیدا کرده که احتمالا مربوط به دفترچه راهنمای آیپد ایر ۴ است. این دفترچه به زبان اسپانیایی است و شمایلی از آیپد ایر را نشان می‌دهد که کمی شبیه آیپد پرو به نظر می‌رسد. در این دفترچه راهنما گفته شده که آیپد ایر جدید به جای لایتنینگ از درگاه USB-C استفاده می‌کند.

آیپد پرو دوربین TrueDepth و فیس آیدی داشت. ولی آیپد ایری که در این تصاویر دیدیه می‌شود فیس آیدی ندارد. در عوض به نظر می‌رسد که در این دستگاه از تاچ آیدی استفاده شده و این حسگر نه در زیر دکمه هوم بلکه در زیر دکمه پاور قرار گرفته است.

ایده استفاده از دکمه جانبی تاچ آیدی اولین بار توسط مینگ-چی کو مطرح شد. او پیش‌بینی کرده بود که آیفون SE پلاس در سال ۲۰۲۱ با تاچ آیدی جانبی به بازار می‌آید. اگرچه این تصاویر از فتوشاپ بیرون آمده‌اند، اما ناسازگاری خاصی در آن‌ها دیده نمی‌شود و با شایعات قبلی تداخل ندارند.

با توجه به اسناد مرجع رگولاتوری اوراسیا، می‌دانیم که اپل مشغول کار روی آیپد جدیدی با سخت‌افزارهای تازه بوده است. اما در آن اسناد اشاره‌ای به طراحی دستگاه نشده بود. اما اگر این گزارش درست باشد، شاهد تغییر بزرگی در خط تولید آیپد ایر خواهیم بود. انتظار داریم که قیمت پایه این دستگاه چیزی در حدود ۳۲۹ دلار باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)