خانهاخبار
صفحه پشتیبانی گلکسی زد فولد لایت در وب‌سایت سامسونگ بالا آمد

صفحه پشتیبانی گلکسی زد فولد لایت در وب‌سایت سامسونگ بالا آمد

وب‌سایت شعبه هند سامسونگ اخیرا صفحه‌ای را در دسترس کاربران قرار داده که مربوط به گلکسی زد فولد لایت است. این دستگاه می‌تواند به‌زودی معرفی شود.
۱۳۹۹/۶/۹

همان‌طور که قبلا به اطلاع شما رساندیم، ظاهرا سامسونگ مشغول کار روی سه تلفن هوشمند تاشوی جدید است. گلکسی زد فولد ۳ احتمالا با قلم S Pen و قیمتی بالا از راه می‌رسد. گلکسی زد فولد اس محصولی با قابلیت تا شدن به سمت داخل و خارج خواهد بود. و گلکسی زد فولد لایت با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر تلفن‌های تاشوی سامسونگ عرضه می‌شود. حالا به‌تازگی صفحه پشتیبانی این گوشی در وب‌سایت هندی سامسونگ بالا آمده و این اتفاق می‌تواند حاکی از عرضه قریب‌الوقوع گلکسی زد فولد لایت باشد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که شماره مدل این گوشی SM-F415 است. حالا در این صفحه پیداست که گلکسی زد فولد لایت از شماره مدل SM-F415/DS استفاده می‌کند. می‌توانیم حدس بزنیم که هند اولین بازار هدف موبایل تاشوی بعدی سامسونگ باشد.

گلکسی زد فولد لایت پیش‌تر در پایگاه داده اتحادیه وای‌فای مشاهده شده بود. نسل اول گلکسی فولد از نمایشگر CPI استفاده می‌کرد که نسبت به UTG ضعیف‌تر است. حالا انتظار داریم که گلکسی زد فولد لایت نیز از همین فناوری برای صفحه نمایش خود بهره گرفته باشد.

طبق شایعات، گلکسی زد فولد لایت از اسم رمز Winner 2 استفاده می‌کند و بدنه‌ای از جنس شیشه و آلومینیوم خواهد داشت.قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و بعید است که از 5G پشتیبانی کند. این دستگاه احتمالا با قیمت ۱۰۹۹ دلار به بازار می‌آید، با این حال فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)