خانهاخبار
تصاویر کیس محافظ سری هوآوی میت 40 لو رفت

تصاویر کیس محافظ سری هوآوی میت 40 لو رفت

با توجه به تصاویری که از کیس محافظ سری میت 40 منتشر شده، به نظر می‌رسد که با ماژول دوربین بزرگی به شکل دایره روبرو هستیم.
۱۳۹۹/۶/۹

افشاگر معروف وب‌سایت ویبو با اسم کاربری Digital chat station تصاویری از کیس محافظ شفاف هوآوی میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو را منتشر کرده است. در این کیس می‌توانیم ببینیم که ماژول دوربین دستگاه مذکور به جای مربع به شکل دایره درآمده است.

در این کیس حفره اضافه‌ای برای فلش LED دیده نمی‌شود، در نتیجه فلش هم باید داخل خود ماژول کار گذاشته شده باشد. این مسئله با توجه به اندازه ماژول میت ۴۰ که نسبت به میت ۳۰ افزایش قابل توجهی پیدا کرده است منطقی به نظر می‌رسد. اما بگذارید دقیق‌تر ببینیم میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو چه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند. در ادامه تصاویر کیس میت ۴۰ پرو را مشاهده می‌کنید:

میت ۴۰ پرو برخلاف میت ۳۰ پرو دکمه فیزیکی تنظیم صدا دارد. علاوه بر این، با توجه به شکاف‌هایی که در بالا و پایین کیس دیده می‌شود، باید منتظر بلندگوی استریو باشیم. در آن سو، میت ۴۰ در بالای بدنه حفره‌ای دارد که احتمالا مربوط به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است.

هوآوی هنوز رسما تاریخ رونمایی از سری میت ۴۰ را اعلام نکرده است. با این حال، انتظار داریم که در IFA 2020 شاهد رونمایی از چیپست این دو پرچمدار یعنی Kirin جدید هوآوی باشیم. پارسال سری میت ۳۰ به فاصله چند هفته پس از معرفی Kirin 990 در IFA 2019 رونمایی شد.

در ادامه تصاویر کیس میت ۴۰ را مشاهده می‌کنید:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)