خانهاخبار
گلکسی S20 FE در شعبه بلغارستان سامسونگ رویت شد

گلکسی S20 FE در شعبه بلغارستان سامسونگ رویت شد

وب‌سایت شعبه بلغارستان سامسونگ در یکی از متن‌های خود به نسخه ارزان‌تر گلکسی S20 اشاره کرده است.
۱۳۹۹/۶/۹

مطابق شایعات سامسونگ در حال کار روی نسخه ارزان‌تری از گلکسی اس ۲۰ است که به احتمال زیاد گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن نام خواهد گرفت. در چند وقت اخیر گزارش‌های مختلفی درباره این گوشی منتشر شده و حالا امروز شعبه بلغارستانی سامسونگ صراحتا به این دستگاه اشاره کرده است.

البته در این وب‌سایت اطلاعاتی درباره مشخصات گلکسی S20 FE منتشر نشده، اما می‌گوید با خرید این گوشی می‌توانید ۴ ماه دسترسی نامحدود به یوتیوب پریمیوم داشته باشید. وب‌سایت سامسونگ همچنین تایید می‌کند که تلفن مذکور در دو نسخه LTE و 5G به بازار می‌آید.

image

بر اساس شایعات، گلکسی S20 FE از نمایشگری ۱۲۰ هرتزی با اندازه ۶.۵ یا ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند. قلب تپنده این گوشی اسنپدراگون ۸۶۵ خواهد بود و انتظار داریم که با حداقل ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی روبرو شویم. برخلاف گلکسی S10 لایت که فقط با اسنپدراگون ۸۵۵ به بازار آمد، این نسخه احتمالا در برخی بازارها با اگزینوس ۹۹۰ عرضه می‌شود.

گلکسی S20 FE احتمالا دوربینی سه‌گانه شامل یک لنز اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری خواهد داشت. در بخش سلفی هم دوربینی ۳۲ مگاپیکسلی به کار گرفته می‌شود. گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن با یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی به بازار می‌آید و علاوه بر IP68 جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد داشت.

پیش‌بینی می‌شود که این گوشی در ماه اکتبر امسال به بازار عرضه شود و قیمت پایه آن در حدود ۷۵۰ دلار باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)