خانهاخبار
دوربین سلفی زیر نمایشگر ZTE Axon 20 5G چگونه کار می‌کند؟

دوربین سلفی زیر نمایشگر ZTE Axon 20 5G چگونه کار می‌کند؟

شرکت ZTE امروز در پست جدیدی توضیح داد که چگونه به فناوری کارگذاری دوربین سلفی زیر صفحه نمایش تلفن هوشمند خود دست یافته است.
۱۳۹۹/۶/۸

اولین تلفن هوشمند مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر قرار است در تاریخ ۱۱ شهریور رسما معرفی شود. حالا شرکت ZTE به شبکه اجتماعی ویبو رفته و توضیح داده که آن‌ها چگونه به این فناوری دست پیدا کرده و در عین حال توانسته‌اند کیفیت خروجی تصویر را حفظ کنند.

این شرکت از نوار مخصوصی با پوشش ضدبازتاب استفاده کرده که شفافیت صفحه را به حداکثر می‌رساند و باعث کاهش کیفیت تصویر نمی‌شود. نمایشگر ZTE Axon 20 5G از هفت لایه تشکیل شده است: شیشه محافظ، قطبنده، پنل لمسی، شیشه دربرگیرنده، پنل OLED و سایر قطعاتی که برای عملکرد روان صفحه در تلفن‌های هوشمند امروزی به کار می‌رود.

image

تمامی لایه‌های مهم صفحه با ماده جدیدی پوشانده شده‌اند که رسانایی بالایی دارد و در عین حال بسیار شفاف است و به‌خوبی نور را از خود عبور می‌دهد بدون این که تغییری در رنگ یا عمق تصویر ایجاد کند. ZTE تایید کرده که بزرگ‌ترین چالش آن‌ها چگونگی بازطراحی عناصر صفحه بوده است.

image

این گوشی سه‌شنبه همین هفته رسما معرفی می‌شود و هنوز مشخص نیست که خارج از چین هم عرضه خواهد شد یا نه. با این حال، با توجه به سابقه ZTE می‌توانیم امیدوار باشیم که Axon 20 5G هم مثل سایر گوشی‌های Axon عرضه جهانی داشته باشد.

در ادامه نمونه‌ای از عکس ثبت‌شده با دوربین سلفی این گوشی هوشمند را مشاهده می‌کنید:

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)