خانهاخبار
پوکو X3 با دوربین 64 مگاپیکسلی و شارژ سریع به بازار می‌آید

پوکو X3 با دوربین 64 مگاپیکسلی و شارژ سریع به بازار می‌آید

بر اساس اعلام رسمی مدیر پوکو، این تلفن هوشمند دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی خواهد بود و باتری آن ظرف مدت 65 دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود.
۱۳۹۹/۶/۸

مدیر بازاریابی محصولات پوکو و سخنگوی جهانی این شرکت به‌تازگی اطلاعاتی را درباره پوکو X3 به اشتراک گذاشته است. او با اشاره به این که دستگاه مذکور دوربینی ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت، نمونه‌ای از خروجی این دوربین را منتشر کرده است.

image

متاسفانه پیداست که در این تصویر مقیاس کیفی پایین آمده، چون دوربین یادشده باید با قابلیت ادغام پیکسل قادر به تهیه تصاویر ۱۶ مگاپیکسلی باشد. در ادامه می‌توانید نگاهی به رابط کاربری دوربین پوکو X3 هم داشته باشید. این رابط شبیه رابط دوربین پوکو F2 پرو است، هرچند شباهت موبه‌مو ندارد.

image

علاوه بر این، گفته شده که باتری پوکو X3 ظرف مدت ۶۵ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. نمودار زیر نشان می‌دهد که عملکرد شارژ این گوشی در مقایسه با گلکسی A71 که به ۸۰ دقیقه زمان برای پر کردن باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود نیاز دارد چگونه است. موبایل سامسونگ از شارژر ۲۵ واتی استفاده می‌کند.

با این حساب، پوکو X3 احتمالا مطابق شایعات شارژر ۳۳ واتی خواهد داشت. ولی هنوز نمی‌توانیم با اطمینان چیزی بگوییم. پوکو M2 پرو شارژر ۳۳ واتی داشت و برای پر کردن باتری ۵ هزار میلی‌آمپر ساعتی خود ۳۰ دقیقه زمان می‌خواست.

image

باتری پوکو X3 هم احتمالا ظرفیت مشابهی دارد، اما اگر دقیق‌تر به چارت بالا نگاه کنید، می‌بینید که ۵۰ درصد از شارژ دستگاه در مدت زمان ۲۰ دقیقه پر شده است. در نتیجه، احتمال داده می‌شود که X3 باتری کوچک‌تری داشته باشد. شاید هم پوکو در این دستگاه به فناوری شارژ بهینه‌تری دست یافته، چون مدیر این شرکت می‌گوید: «در مراسم رسمی رونمایی توضیح می‌دهم که چگونه به این موفقیت دست یافته‌ایم.»

مدیر بازاریابی پوکو وعده داد که به‌زودی اطلاعات بیشتری درباره X3 منتشر شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)