خانهاخبار
HMD از نوکیا 5.3، نوکیا C3 و دو فیچرفون جدید رونمایی کرد

HMD از نوکیا 5.3، نوکیا C3 و دو فیچرفون جدید رونمایی کرد

اخیرا چهار عضو جدید به گروه محصولات برند نوکیا اضافه شده که دو تای آن‌ها تلفن هوشمند و دو تای دیگر فیچرفون هستند.
۱۳۹۹/۶/۵

شرکت HMD Global به‌تازگی در هند از دو تلفن هوشمند و دو فیچرفون جدید رونمایی کرده است. تلفن‌های هوشمند این شرکت نوکیا 5.3 و C3 هستند و فیچرفون‌ها نوکیا 125 و 150 نام دارند. در ادامه مطلب همراه جی‌اس‌ام باشید تا این گوشی‌ها را به شما معرفی کنیم.

نوکیا 5.3

image

نوکیا ۵.۳ نمایشگری ۶.۵۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن +HD دارد که در بالای آن ناچی قطره‌ای برای میزبانی از یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی دیده می‌شود. این گوشی در قاب عقب از دوربین چهارگانه‌ای بهره می‌برد که شامل یک لنز اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز فوق عریض ۵ مگاپیکسلی، یک لنز ماکروی ۲ مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی است.

نوکیا ۵.۳ از چیپست اسنپدراگون ۶۶۵ استفاده می‌کند و ۴ یا ۶ گیگابایت رم دارد. ظرفیت حافظه داخلی این گوشی ۶۴ گیگابایت است و می‌توانید این مقدار را با کارت حافظه ارتقا دهید. نوکیا ۵.۳ یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی دارد که از شارژ سریع ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. این موبایل به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید و عضوی از برنامه اندروید وان است.

نوکیا ۵.۳ با رم ۴ گیگابایتی و حافظه ۶۴ گیگابایتی با قیمت ۱۸۸ دلار به فروش می‌رسد. اگر مدل ۶ گیگابایتی این محصول را بخواهید باید حدود ۲۰۸ دلار پول بپردازید.

نوکیا C3

image

نوکیا C3 از نمایشگری ۵.۹۹ اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD استفاده می‌کند و حاشیه‌های نسبتا زیادی دارد. این گوشی با تراشه Unisoc SC9863 به بازار می‌آید و همراه با ۲ یا ۳ گیگابایت رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود. در قاب عقب این گوشی دوربینی ۸ مگاپیکسلی قرار گرفته و در بخش سلفی شاهد دوربینی ۵ مگاپیکسلی هستیم.

نوکیا C3 از یک باتری ۳۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این تلفن هوشمند می‌توانیم به جک هدفون، درگاه microUSB، رادیو FM و دکمه مخصوصی برای گوگل اسیستنت اشاره کنیم که البته قابل برنامه‌ریزی است. موبایل مذکور از اندروید ۱۰ بهره می‌برد.

نوکیا C3 در مدل ۲ + ۱۶ گیگابایتی با قیمت ۱۰۰ دلار و در مدل ۳ + ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۲۰ دلار به بازار می‌آید.

نوکیا 125 و نوکیا 150

image

گوشی‌های ساده یا همان فیچرفون‌های جدید نوکیا نمایشگرهایی ۲.۴ اینچی از نوع QVGA دارند. بدنه آن‌ها از پلی‌کربنات ساخته شده و عمر باتری آن‌ها بسیار بالاست. نوکیا ۱۲۵ و نوکیا ۱۵۰ از پلتفرم +Series 30 استفاده می‌کنند و با پشتیبانی از دو سیم کارت، جک هدفون، بلوتوث و رادیو FM عرضه می‌شوند. قیمت نوکیا ۱۲۵ حدود ۲۶ دلار و نوکیا ۱۵۰ حدود ۳۰ دلار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۹/۶/۶
این قرمز آلبالویی چ ماهه