خانهاخبار
نسل سوم ایرپاد با تغییر در طراحی همراه خواهد بود

نسل سوم ایرپاد با تغییر در طراحی همراه خواهد بود

ایرپاد به عنوان یکی از محصولات پر فروش کمپانی اپل به حساب می‌آید.
۱۳۹۹/۶/۵

اگر پیگیر محصولات عرضه شده توسط کمپانی اپل باشید، مطمئنا می‌دانید که کوپرتینویی‌ها زبان طراحی ایرپاد در نسل اول و دوم را به صورت ثابت نگه داشته و تغییری در آن رخ نداده است. اما از آن جا که این محصول در سراسر دنیا به محبوبیت خاصی رسیده است، به نظر می‌رسد که وقت آن رسیده تا تغییراتی در طراحی آن ایجاد شود. البته در نسخه پرو (Pro) ایرپاد شاهد اعمال تغییراتی از جمله قابل تعویض بودن قسمتی که درون گوش قرار می‌گیرد، هستیم و به این ترتیب کاربران با سایز ورودی گوش‌های مختلف، می‌‌توانند به راحتی از آن استفاده کنند. حال به نظر می‌رسد که نسل سوم ایرپاد نیز شاهد تغییراتی خواهد بود.

توییتی که توسط کاربری با نام کاربری LeaksApplePro در فضای شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده، یادآور آن است که زبان طراحی نسل اول و دوم ایرپاد با تغییراتی روبرو خواهد شد. این در حالی است که کوپرتینویی‌ها در طراحی محصولات خود، سابقه ثابت نگه داشتن زبان طراحی محصولات در چند نسل مختلف را نداشته‌اند و همواره چند سال یک بار، تغییراتی روی این محصولات رخ می‌دهد.

image

 

گزارش‌های مختلف حاکی از آن است که در طراحی نسل سوم ایرپاد از تکنولوژی پیچیده SiP Packaging استفاده خواهد شد و به این ترتیب، شاهد محصولی با ابعاد جمع و جورتر خواهیم بود که تا حدودی، به ایرپاد پرو شباهت دارد و ممکن است برخی قابلیت‌های آن نیز به این گجت پوشیدنی اضافه شود.

حال که صحبت از ویژگی‌ها به میان آمد، به نظر می‌رسد که اپل قابلیت‌های حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) و حالت Transparency Mode را نیز به نسل سوم ایرپاد اضافه کند که مطمئنا با این ویژگی‌ها، میزان فروش آن بیش از پیش افزایش پیدا خواهد کرد و البته، ممکن است روی فروش نسخه پرو آن تأثیر بگذارد.

به نظر شما آیا وقتِ آن رسیده است که اپل دستی به سر و روی ایرپاد کشیده و زبان طراحی آن را تغییر دهد؟ به معنای دیگر آیا موافق اعمال تغییراتی در طراحی ایرپاد نسل سه هستید؟ لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)