خانهاخبار
نرخ نوسازی انطباقی و اندازه ناچ آیفون 12 پرو مکس در تصاویری فاش شد

نرخ نوسازی انطباقی و اندازه ناچ آیفون 12 پرو مکس در تصاویری فاش شد

بر اساس گزارش‌های جدید به نظر می‌رسد که اپل مشغول آزمایش نرخ نوسازی انطباقی 120 هرتزی بوده است. همچنین تصویری از ناچ پرچمدار بعدی این شرکت را در اختیار داریم.
۱۳۹۹/۶/۵

افشاگر معروف، جان پراسر، امروز دست به انتشار اسکرین‌شات‌هایی زد که به ادعای او بخشی از ویژگی‌های آیفون ۱۲ پرو مکس را فاش می‌کند. مطابق این تصاویر، اپل مشغول آزمایش نمایشگر ۱۲۰ هرتزی و نرخ نوسازی انطباقی بر روی آیفون ۱۲ پرو مکس است. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که قابلیت‌های جدیدی در زمینه دوربین قرار است به این دستگاه اضافه شود.

پراسر که در گذشته سابقه خوبی در زمینه افشای محصولات اپل داشته می‌گوید این تصاویر را از یک نسخه پروتوتایپ آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶.۷ اینچی به دست آورده است. در تصویر اول دو گزینه جدید در بخش تنظیمات دستگاه دیده می‌شود که یکی Enable High Refresh Rate و دیگری Enable Adaptive Refresh Rate است. ظاهرا گزینه اول نرخ ۱۲۰ هرتزی را برای دستگاه فعال می‌کند، در حالی که گزینه دوم به آیفون اجازه می‌دهد تا به‌صورت خودکار و با توجه به محتوای صفحه بین نرخ‌های ۱۲۰ و ۶۰ هرتزی جابجا شود. این فناوری پیش‌تر در آیپد پرو به کار رفته بود.

image

علاوه بر این، در تصویری که از تنظیمات دوربین دیده می‌شود می‌توانیم نگاهی به قابلیت‌های اسکنر LiDAR داشته باشیم. گزینه‌ای که در تصویر دیده می‌شود به کاربران اجازه می‌دهد تا فوکوس خودکار و تشخیص سوژه را در فیلم‌برداری و عکاسی شبانه از طریق اسکنر LiDAR فعال کنند. همچنین، حالا امکان فیلم‌برداری 4K در حالت ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم بر ثانیه‌ای فراهم شده است. گزینه‌های دیگری که در این تصویر دیده می‌شوند Enhanced Night Mode و Advanced Noise Reduction هستند که به بهبود عکاسی شبانه و کاهش نویز کمک می‌کنند.

با این حال، نباید فراموش کنیم که این تصاویر از نسخه پروتوتایپ آیفون گرفته شده و ممکن است از نسخه نهایی حذف شده باشد. افزون بر این، ممکن است این قابلیت فقط بر روی آیفون ۱۲ پرو مکس حاضر باشد و سایر مدل‌های آیفون ۱۲ چنین قابلیت‌هایی نداشته باشند. در هر صورت چه آیفون ۱۲ پرو نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی داشته باشد چه نداشته باشد، اکنون می‌توانیم مطمئن باشیم که اپل حداقل در برهه‌ای از چند ماه اخیر این قابلیت را آزمایش کرده است.

اندازه ناچ آیفون ۱۲ پرو

image

کانال یوتیوب EverythingApplePro ساعاتی پیش تصویری از پروتوتایپ منبع توئیت‌های جان پراسر را منتشر کرده است. در این تصویر نمای نزدیکی از بخش بالایی نمایشگر را می‌بینیم که بریدگی دوربین سلفی در آن پیداست و به نظر نمی‌رسد که اندازه آن تغییر خاصی کرده باشد.

تنها تغییر قابل تشخیص این است که حالا در نوار وضعیت می‌توانیم علامت AM یا PM ساعت را در کنار زمان ببینیم. این کانال یوتیوبی مدعی است که اضافه شدن نشانگر زمان به‌خاطر استفاده از صفحه نمایش ۶.۷ اینچی ممکن شده. با این وجود، نکته جالب این است که در اسکرین‌شات‌های جان پراسر اثری از AM یا PM دیده نمی‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)