خانهاخبار
تصاویر جدید از آیفون ۱۲ پرو مکس

تصاویر جدید از آیفون ۱۲ پرو مکس

به تازگی تصاویری از پنل پشتی آیفون ۱۲ پرو مکس به رسانه‌ها راه پیدا کرده است و طراحی این گوشی را نشان می دهد
۱۳۹۹/۶/۵

در حالی که این روزها دعوای حقوقی اپل و اپیک گیمز داغ و پرحرارت دنبال می‌شود، تقریبا می‌توان گفت اخبار آیفون‌های جدید به گوشه‌ای خزیده و کمتر مورد توجه قرار دارند. اگرچه هنوز تاریخ رسمی رونمایی از آیفون‌های جدید مشخص نشده، اما گذشته‌ی این شرکت نشان می‌هد که احتمالا این اتفاق در اواسط سپتامبر و یا اوایل اکتبر رخ خواهد داد.

image


در طول چند ماه گذشته، حدس و گمانه‌زنی‌های بسیاری در مورد طراحی آیفون ۱۲ پرو مکس زده شده و برخی حتی پا را فراتر گذاشته و رندرهای جذابی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده‌اند.در این میان مدل‌های پرو دارای برخی ویژگی‌های پیشرفته در بخش دوربین هستند. برخی ازاین ویژگی‌های پیشرفته که بسیاری مشتاق دیدن آن هستند عبارتنداز: بهبود تصاویر ثبت شده، بهبود بزرگنمایی اپتیکال، عملکرد بهتر دوربین در نور کم و یک دوربین سه‌گانه به همراه سنسور لایدار. باتوجه به اینکه اپل در آیفون ۱۲ پرو مکس بالاترین امکانات و فناوری‌ها را به کار می‌برد، طی چند ماه اخیر شاهد رندرهای مختلفی از این دستگاه بودیم. اکنون طراحی واقعی آیفون ۱۲ پرو به بیرون درز پیدا کرده و خواهیم دید که چگونه است.

چندی قبل تصویری برای Reddit ارسال شده که متعلق به آیفون ۱۲ پرو مکس است که می‌توانید در ذیل مشاهده کنید. از نظر ظاهری تفاوتی با آیفون ۱۱ پرو مکس ندارد، اما برای قرار دادن سنسور لایدار اپل میکروفون را کمی به راست متمایل کرده است. شایعه شده که آیفون ۱۲ پرو مکس نسبت به همتای سال گذشته‌ی خود دارای عرض و ارتفاع بیشتری است و همچنین از حاشیه‌های کمتری در صفحه نمایش بهره می‌برد.

image

نکته‌ی قابل توجه اینست که عکس بالا با رندرهایی که قبلا مشاهده کردیم کمی متفاوت است. اگر به خاطر داشته باشید برخی رندرهایی که چند هفته قبل انتشار یافته بودند، طراحی یکنواخت‌تری را در بخش دوربین ارائه می‌دادند. طبق گفته‌ها به نظر می‌رسد سری آیفون ۱۲ امسال از بسیاری جهات ویژه باشند و اپل قصد دارد تا چهار مدل آیفون با نمایشگر اولد عرضه کند. براساس تعدادی گزارش معتبر، نسخه های پرچمدار آیفون ۱۲ پرو با صفحه نمایش های ۶.۱ اینچی و ۶.۷ اینچی عرضه خواهند شد. این در حالی است که مدل‌های پایین رده دارای نمایشگر ۶.۱ و ۵.۴ اینچی خواهند بود.

image

با توجه به مشخصات درز پیدا کرده ، تمام مدل‌های آیفون ۱۲ از فناوری 5G پشتیبانی می‌کنند. قلب تپنده‌ی همه‌ی مدل‌ها پردازنده‌ی A14 خواهد بود. همچنین برخی ویژگی‌های منتسب به گوشی‌های جدید اپل عبارتنداز:  بهبود عملکرد فیس آیدی، بهبود عمر باتری و قابلیت‌های پیشرفته دوربین هستند. گزارش‌های متعددی نیز از مجهز شدن آیفون ۱۲ به نمایشگر ۱۲۰ هرتزی منتشر شده که هیچ‌ کدام قطعی نیست. شایان ذکر است که طراحی آیفون ۱۲ تاحدی یادآور آیفون ۴ با لبه‌های مسطح است که با آنچه در آیفون‌های سال گذشته دیدیم، متفاوت است.

به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا آیفون‌های جدید در ماه اکتبر از راه خواهند رسید. در بدترین حالت و طبق شنیده‌ها ممکن است آیفون‌های پرو در هنگام عرضه محدود باشند و تا ماه نوامبر در دسترس عموم قرار نگیرند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)