خانهاخبار
آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن

آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی پروموشن

سرنوشت آیفون ۱۲ با صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی با یک قطعه‌ی مشکل‌ساز گره خورده است
۱۳۹۹/۶/۵

براساس گزارش  MacRumors، اپل ممکن است به خاطر تحویل آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی که بسیاری از کاربران مشتاق دیدنش هستند، آن‌ها را با تاخیر عرضه کند. راس یانگ، شخصی که قبل‌تر خبر از وجود مشکل در زنجیره‌ی تامین اپل داده بود اعلام کرده که کوپرتینویی ها در تامین درایورهای لازم برای نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز آیفون ۱۲ پرو به مشکل برخورد کرده‌اند. او معتقد است که اپل به جای صبر کردن برای تامین موارد مورد نیاز خود، آیفون‌ها را با نمایشگر ۶۰ هرتزی روانه‌ی بازار می‌کند.

شنیده شده اپل می‌تواند نمایشگرهای با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز را دریافت کند، اما درایورهای ۱۲۰ هرتزی را در اختیار ندارد. بنابراین آن‌ها با مشکلاتی روبرو هستند که حل کردن آن‌ها دشوار خواهد بود. باید منتظر درایورهای ۱۲۰ هرتزی بمانند و عرضه‌ی آیفون را به تاخیر بیندازند و یا با نمایشگر ۶۰ هرتزی آن‌ها را روانه‌ی بازار کنند. شنیده‌ایم که با نمایشگرهای ۶۰ هرتزی عرضه می‌شوند.

جان پراسر که با افشای اخبار متعلق به اپل در دنیای فناوری برای خود نامی دست و پا کرده است نیز اعلام کرده 

هنوز از آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی ناامید نشوید

او در کانال یوتوب خود اعلام کرده که اپل هنوز در حال کار روی نمایشگر پروموشن در آیفون ۱۲ است. در پشت صحنه اپل هنوز در حال کار روی آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر پروموشن و ۱۲۰ هرتزی است. به طور خاص و حداقل توسط منابع من به ویژه در این مورد، آیفون ۱۲ پرو مکس ۱۲۰ هرتزی به خوبی کار می‌کند. این کار به واسطه‌ی وجود تنظیماتی در آیفون ۱۲ پرو مکس اتفاق می‌افتد.

image

اپل مدتی قبل اعلام کرده بود که عرضه‌ی آیفون ۱۲ با تاخیر همراه خواهد بود. به نظر می‌رسد صفحه نمایش پروموشن می‌تواند یکی از بزرگترین دلایل این تاخیر باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)