خانهاخبار
باتری غول‌پیکر و دوربین چهارگانه گلکسی M51 تایید شد

باتری غول‌پیکر و دوربین چهارگانه گلکسی M51 تایید شد

یک افشاگر توئیتری، اطلاعاتی را که پیش‌تر درباره میان‌رده آتی سامسونگ منتشر شده بود تایید کرد. گلکسی M51 موبایلی با پشتیبانی از 5G خواهد بود.
۱۳۹۹/۶/۴

گلکسی M51 میان‌رده‌ای از شرکت سامسونگ است که صفحه پشتیبانی آن چند روز پیش بالا آمده بود و بخشی از مشخصات احتمالی دستگاه را به اطلاع شما رساندیم. حالا افشاگری در شبکه اجتماعی توئیتر این مشخصات را تایید کرده و جزئیات بیشتری را لو داده است.

منبع گزارش امروز در توئیت خود می‌گوید که گلکسی M51 نمایشگری ۶.۶۷ اینچی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسلی دارد. این گوشی از دوربین سلفی حفره‌ای استفاده می‌کند و لنز آن ۳۲ مگاپیکسلی است.

image

در قاب عقب گلکسی M51 دوربین چهارگانه‌ای تعبیه شده که یک لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، یک لنز فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2، یک سنسور تشخیص عمق ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و یک لنز ماکروی ۵ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 دارد.

همان‌طور که پیش‌تر اعلام شده بود، این گوشی از یک باتری غول‌پیکر ۷ هزار میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. وزن گلکسی M51 حدود ۲۱۳ گرم و ضخامت آن ۸.۵ میلی‌متر است. این تلفن هوشمند به‌صورت پیش‌فرض با اندروید ۱۰ به بازار می‌آید.

image

منتشرکننده توئیت می‌گوید منبع اطلاعات او اعلام کرده که پردازنده این دستگاه اسنپدراگون 730G است، با این حال گزارش‌هایی در تناقض با این اطلاعات وجود دارد که به چیپست‌های دیگری اشاره می‌کند.

علاوه بر این، حالا رندرهایی از گلکسی M51 در دسترس قرار گرفته که این گوشی را در دو رنگ مشکی و سفید نشان می‌دهد. دوربین عقب این موبایل درون ماژولی مستطیلی قرار گرفته که در گوشه سمت چپ قاب عقب دیده می‌شود. همچنین، می‌توانیم ببینیم که این گوشی حسگر اثر انگشتی در پهوی بدنه دارد. انتظار می‌رود که گلکسی M51 به‌زودی در اروپا و هند عرضه شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

m. a. h

۱۳۹۹/۸/۱۵
وقتی m51 داره میاد ب بازار قیمت m31 دارن میبرن بالا که m51 با قیمت بیشتری ب مردم بفروشن. امید وارم ب زمین گرم بخورن دلال های موبایل که خون مردم تو شیشه میکنن

m. a. h

۱۳۹۹/۸/۱۵
امید وارم رنگ سفید این گوشیم وارد کنن