خانهاخبار
آخرین مشخصات و تصاویر پیکسل ۵

آخرین مشخصات و تصاویر پیکسل ۵

پیکسل 4a به تازگی توسط گوگل عرضه شده و اکنون چشم همه کاربران به محصول جدید غول جست و جو یعنی پیکسل ۵ دوخته شده است. برای دیدن آخرین مشخصات و تصاویر همراه جی اس ام باشید.
۱۳۹۹/۶/۴

افشا کننده‌ی نام آشنای دنیای فناوری یعنی OnLeaks@ رندر ۳۶۰ درجه‌ای از تمام اجزای گوشی منتشر کرده که ادعا می‌کند متعلق به پیکسل ۵ است. در پشت گوشی سنسوری بی‌نام، دوربین دو‌گانه، فلاش ال ای دی دوتایی و یک سنسور اثر انگشت به چشم می‌خورد.

رندرها توسط  @OnLeaks منتشر شده که رنگ گوشی مانند آنچه که در پیکسل 4a شاهدش بودیم مشکی مات است و نمایشگر نیز از نوع مسطح است که اندازه‌ای در حدود ۵.۷ تا ۵.۸ اینچ دارد. طبق گفته‌های OnLeaks@ اندازه‌گیری ها نشان می‌دهند که گوشی جدید گوکل ابعادی در حدود ۱۴۴.۷ در ۷۰.۴ در ۸.۱ میلی‌متر دارد که البته باید به آن‌ها ۰.۴ میلی‌متر بیرون زدگی دوربین را نیز اضافه کرد. دکمه‌ی رنگی روشن/خاموش کردن و همین‌طور کم و زیاد کردن صدا در سمت راست مشاهده می‌شود و در پایین نیز شاهد پورت یو اس بی سی هستیم. علاوه بر رندرهای موجود مشخصات جزیی از طرف اندروید سنترال به رسانه‌ها راه پیدا کرده است. طبق شایعات قبلی گوشی جدید غول دره‌ی سیلیکون از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۷۶۵G بهره می‌برد که از فناوری 5G پشتیبانی می‌کند که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره سازی آن را همراهی می‌کنند. در مورد باتری به گوشی می‌رسد که به یک پک ۳۰۸۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز است که از شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی با فناوری Qi و همین‌طور شارژ معکوس ۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

براساس این گزارش صفحه نمایش پیکسل ۵ از یک پنل اولد ۶ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره خواهد برد که این اطلاعات با رندرهای OnLeaks@ در تضاد است. در گزارش جدید آمده است که پیکسل ۵ قدم جای پای پیکسل 4a خواهد گذاشت با این تفاوت که حاشیه‌های صفحه نمایش کمتر خواهد بود. در ادامه‌ی این گزارش بیان شده که پیکسل 4a 5G از نمایشگر ۶.۲ اینچی در مقایسه با نمایشگر ۵.۸ اینچی 4a استفاده می‌کند اما در مورد پنل آن اطلاعاتی در دست نیست. به هرحال باید دید تا تاریخ ۳۰ سپتامبر گوشی پیکسل 4a 5G با قیمت ۴۹۹ دلار و قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی خواهد شد یا خیر.

در پایان برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به این مقاله از جی اس ام مراجعه کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)