خانهاخبار
خط تولید محصولات جدید و حرفه‌ای کمپانی ریزر معرفی شد

خط تولید محصولات جدید و حرفه‌ای کمپانی ریزر معرفی شد

شرکت Razer از محصولات جدید و کاربردی خود رونمایی کرد.
۱۳۹۹/۶/۴

کمپانی ریزر که نامی آشنا در عرصه تکنولوژی‌های امروزی به حساب می‌آید، به تازگی از محصولات جدید خود که با پلتفرم Razer Productivity Suite همراه است، رونمایی کرده است. موشواره یا همان Mouse جدید کمپانی ریزر از ارگونومی خاصی برخوردار بوده که تقریبا با انگشتان و دستان تمامی کاربران سازگار خواهد بود. کیبورد Pro Type و پد Pro Glide نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از استحکام بالایی برخوردار بوده و فوق‌العاده راحت خواهد بود.

مجموعه Razer Productivity Suite برای تقویت جریان کار و کاهش خستگی، با پیش زمینه سال‌ها تجربه در حوزه ساخت لوازم جانبی دنیای گیمینگ با کارایی بالا و سپس انتقال این فناوری به محیط کار طراحی و ایجاد شده است. این محصولات به لطف همکاری با متخصصان ارگونومیک و بهره‌گیری از مهندسی برتر و قناوری پیشرفته، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در صورت استفاده طولانی مدت از آن ها، دوام بسیار زیادی داشته و خیال کاربر از لحاظ راحتی و کاربردی بود این وسایل راحت خواهد بود.

ظاهر سفید رنگ به همراه قسمت‌های هایلایت شده خاکستری رنگ، باعث شده تا مجموعه Razer Productivity Suite از شکلی جذاب و فوق‌العاده بهره‌مند باشد و به این ترتیب، با هر نوع دکوراسیونی سازگار خواهد بود و امنیت، کارایی و دوام زیادی را در اختیار شخص استفاده کننده از این محصولات می‌گذارد.

 

آقای Alvin Cheung یکی از مدیران ارشد کمپانی ریزر در این باره چنین می‌گوید:

اکثر قریب به اتفاق لوازم و محصولات اداری معمولا با یک سایز مشخص و یکسان طراحی می‌شوند که اغلب باعث سرخوردگی و ناامیدی کاربران و از طرف دیگر، باعث ایجاد موانعی در سیستم‌های کاری می‌شوند. ما با همکاری شریک تجاری مان با نام HumanScale، با افتخار از مجموعه Razer Productivity Suite رونمایی می‌کنیم و به این ترتیب، مشکلات یاد شده را به باد فراموشی خواهیم سپرد. ما شدیدا به این موضوع معتقد هستیم که ترکیب تخصص و نوآوری به کار گرفته شده در این محصولات باعث می‌شود تا کار در ادارات به موضوعی جذاب برای افراد مختلف تبدیل شده و این پروسه وارد فاز بعدی خود شود.

image

 

ظاهر شکیل و جذاب محصولات این مجموعه در نگاه اول، حس امنیت و کاربردی بودن را به کاربر انتقال داده و از طرف دیگر، با قطعاتی روبرو هستیم که در ساخت آن ها از مواد با کیفیتی کمک گرفته شده است. دکمه‌های موشواره Pro Click برای 50 میلیون بار ضربه ضمانت شده و دکمه‌های کیبورد Pro Type نیز تا 80 میلیون بار ضربه را پشتیبانی خواهند کرد و به این ترتیب، می‌توان گفت که با بیشترین اعداد و ارقام در این حوزه روبرو هستیم که حس امنیت را به شخص خریدار القا خواهد کرد.

 

این موضوع باعث می‌شود تا محصولات مجموعه Razer Productivity Suite از دوام بالایی برخوردار بوده و شرکت‌ها و سایر مشاغل اداری، به سمت خرید آن ها جذب شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)