خانهاخبار
عکس‌هایی از پروژه لغو شده اپل

عکس‌هایی از پروژه لغو شده اپل

به تازگی تصاویری از پروژه لغو شده ایرپاور اپل به بیرون درز پیدا کرده که نشان می‌دهد چرا و چگونه این اقدام اپل نافرجام ماند
۱۳۹۹/۶/۴

ایرپاور یکی از محصولات اپل است که راهی به واقعیت پیدا نکرد. افشا کننده‌ی محصولات اپل یعنی Mr-white به تازگی مجموعه‌ عکسی از ایرپاور اپل منتشر کرده است. عکس ها نشان می‌دهند  که چگونه دستگاه باید از هفت سیم‌پیچ جداگانه در کنار یکدیگر بهره ببرد تا بتواند چند محصول مختلف را که ممکن است هرجایی از صفحه شارژر قرار گیرند، شارژ کند. همچنین مجموعه‌ای از مولفه‌های فوق‌العاده پیچیده را نشان می‌دهد که برای صفحه‌ی شارژر مورد استفاده قرار می‌گیرد. در ادامه‌ی عکس‌ها ویدیویی نیز از این محصول به بیرون منتشر شده است.

image

اهالی کوپرتینو اوایل سال ۲۰۱۷ بود که دست به معرفی ایرپاور زدند، اما تا مدت‌ها از این محصول خبری نبود و آینده‌ی آن در هاله‌ای از ابهام قرار داشت و سپس در سال ۲۰۱۹ اپل اعلام کرد که به دلیل مشکلات موجود بر سرراه توسعه‌ی ایرپاور و عدم توانایی غلبه بر آن ها، این پروژه لغو شده است. بعد از اعلام عدم عرضه‌ی ایرپاور، همچنان شایعاتی برای توسعه‌ی این محصول وجود داشته است و انتشار این عکس‌ها امید برای تولید ایرپاور را زنده نگه می‌دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)