خانهاخبار
قابلیت ردیابی آفلاین گوشی‌های گم‌شده به محصولات سامسونگ اضافه شد

قابلیت ردیابی آفلاین گوشی‌های گم‌شده به محصولات سامسونگ اضافه شد

اگر گوشی خود را گم کرده باشید و دستگاه به اینترنت وصل نباشد، معمولا امکان ردیابی آن وجود ندارد. اما حالا سامسونگ قابلیتی را فراهم کرده تا بدون اینترنت هم بتوانید این دستگاه‌ها را پیدا کنید.
۱۳۹۹/۶/۳

اگر موبایل سامسونگی دارد و گوشی خود را گم کرده باشید، قابلیت Find My Mobile به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی دستگاه خود را بیابید. با این قابلیت حتی در صورت فراموش کردن رمزعبور می‌توانید قفل دستگاه را باز کنید. ولی پیش‌نیاز استفاده از این قابلیت ثبت نام دستگاه با یک اکانت سامسونگ است. حالا اگر دستگاه شما به اینترنت وصل نباشد چه می‌شود؟

مکس واین‌باخ از وب‌سایت XDA Developers می‌گوید به‌تازگی ویژگی جدیدی را در Find My Mobile پیدا کرده که به شما کمک می‌کند راحت‌تر گوشی خود را بیابید. بر اساس تصویری که واین‌باخ به اشتراک گذاشته، قابلیت ردیابی آفلاین از طریق صفحه جستجوی آفلاین قابل فعال‌سازی است.

به گفته سامسونگ، این کار به شما اجازه می‌دهد تا حتی در صورت وصل نبودن موبایل به اینترنت گوشی خود را از طریق سایر دستگاه‌های گلکسی پیدا کنید. با کمک این قابلیت می‌توانید دستگاه‌های گلکسی گم‌شده‌ای را که در اطراف شما وجود دارد بیابید. همچنین، در صورتی که دستگاه شما آخرین دستگاهی باشد که محصولاتی مثل ساعت هوشمند یا ایرباد به آن وصل شده، می‌توانید آن‌ها را هم پیدا کنید.

به‌عبارت دیگر، حتی اگر گوشی گم‌شده شما آفلاین باشد، چنان‌چه در نزدیکی آن باشید، می‌توانید آن را از طریق Find My Mobile ببینید. اپل پیش‌تر این قابلیت را در iOS 13 ارائه کرده بود تا کاربران بتوانند به‌صورت آفلاین آیفون‌های گم‌شده خود را پیدا کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mohsen

۱۳۹۹/۶/۳
یه کپی اساسی از اپل

نادر

۱۳۹۹/۶/۳
چطوری فعال میشه؟ آموزش فعال سازی بذارید لطفا