خانهاخبار
تصویر زنده و مشخصات پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G لو رفت

تصویر زنده و مشخصات پیکسل 5 و پیکسل 4a 5G لو رفت

کاربری در وب‌سایت ردیت تصویری از دو موبایل بعدی گوگل را به اشتراک گذاشته و اطلاعاتی را درباره مشخصات فنی آن‌ها فاش کرده است.
۱۳۹۹/۶/۳

گوگل در مراسم رونمایی از پیکسل 4a اعلام کرد که در فصل پاییز از دو گوشی دیگر به‌نام‌های پیکسل 4a 5G و پیکسل 5 پرده‌برداری می‌کند. حالا امروز تصویر زنده‌ای از این گوشی‌ها لو رفته که ظاهر آن‌ها را نشان می‌دهد. همچنین اطلاعات تازه‌ای درباره مشخصات فنی این دو تلفن هوشمند در دسترس قرار گرفته است.

در تصویر موجود پیکسل 5 را در سمت چپ می‌بینیم که اندازه نسبتا کوچک‌تر و قاب طرح‌دارتری دارد. با توجه به این تصویر حدس زده می‌شود که پرچمدار بعدی گوگل قابی پلاستیکی با طراحی مات داشته باشد، ولی فعلا نمی‌توانیم در این مورد مطمئن باشیم. علاوه بر این، می‌توانیم ماژول مربعی دوربین عقب را ببینیم که کاملا شبیه پیکسل 4 است اما این بار جای فلش به بالای ماژول منتقل شده. حسگر اثر انگشت نیز در کنار این ماژول دیده می‌شود.

منبع منتشرکننده تصویر، درباره مشخصات فنی پیکسل 5 می‌گوید این دستگاه از یک باتری ۴ هزار میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. پیکسل 5 یک لنز استاندارد با رزولوشن ۱۲.۲ مگاپیکسلی و یک لنز عریض خواهد داشت. دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است. پیکسل 5 از چیپست اسنپدراگون 765G استفاهد می‌کند و ۸ گیگابایت رم دارد. صفحه نمایش این گوشی ۹۰ هرتزی خواهد بود و خبری از جک هدفون نیست. لنز سوم دوربین عقب احتمالا مربوط به سنسور تشخیص عمق خواهد بود.

image

در سمت راست پیکسل 4a 5G را می‌بینیم که با رنگی متفاوت از پیکسل 4a دیده می‌شود. این گوشی هم ماژول دوربینی شبیه پیکسل 5 دارد و از همان لنزها استفاده می‌کند. پیکسل 4a 5G از یک باتری ۳۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره خواهد برد. دوربین جلوی این گوشی ۸ مگاپیکسلی است و قلب تپنده دستگاه اسنپدراگون 765G در نظر گرفته شده. پیکسل 4a 5G از پنل ۶۰ هرتزی برخوردار است و با ۶ گیگابایت رم به بازار می‌آید. این محصول جک هدفون خواهد داشت.

قیمت پیکسل 4a 5G از ۴۹۹ دلار شروع می‌شود. در این گزارش به اندازه نمایشگر این دو دستگاه اشاره‌ای نشده. گفتنی است که منبع افشای این اطلاعات پس از ساعتی پست خود را پاک کرده، بنابراین بهتر است این جزئیات را قطعی تلقی نکنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)