خانهاخبار
اشاره به نرخ نوسازی بالاتر آیفون 12 دوباره در بتای iOS 14 مشاهده شد

اشاره به نرخ نوسازی بالاتر آیفون 12 دوباره در بتای iOS 14 مشاهده شد

بر اساس گزارش‌ها، بتای پنجم iOS 14 مجددا دارای گزینه‌ای است که می‌تواند به پشتیبانی از نرخ نوسازی 120 هرتزی در پرچمداران آتی اپل اشاره داشته باشد.
۱۳۹۹/۶/۲

اولین آیفون مجهز به 5G احتمالا در ماه اکتبر از راه می‌رسد و تاکنون گزارش‌های ضدونقیضی درباره نرخ نوسازی نمایشگر آن منتشر شده است. افشاگری به‌نام بن جسکین در ماه ژوئن گفته بود که در نخستین بتای توسعه‌دهندگان iOS 14 گزینه‌ای تحت عنوان Limit Frame Rate وجود دارد. این گزینه به کاربر اجازه می‌دهد تا حداکثر نرخ نوسازی صفحه را به ۶۰ بار در ثانیه محدود کند. آیفون ۱۱ از نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی استفاده می‌کرد، بنابراین اضافه شدن این گزینه صرفا می‌تواند به تغییری در نسل بعدی آیفون اشاره داشته باشد.

در گزارش‌های بعدی ادعا شد که آیفون ۱۲ پنلی با نرخ نوسازی ۶۰ هرتزی دارد. همچنین گزارش‌های دیگری می‌گفتند که مدل‌های پرو این دستگاه با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی عرضه می‌شوند ولی مدل‌های غیرپرو با همان نرخ ۶۰ هرتزی از راه می‌رسند تا عمر باتری بیشتری داشته باشند. تحلیل‌گر زنجیره تامین، راس یانگ، با این ادعا مخالف بود، اما حالا از موضع خود عقب‌نشینی کرده است.

حالا در بتای پنجم iOS 14 دوباره گزینه Limit Frame Rate ظاهر شده و یک حساب کاربری در توئیتر به آن اشاره کرده است. اگر اپل هنوز این گزینه را از iOS 14 حذف نکرده، احتمال استفاده از نمایشگری با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی وجود خواهد داشت.

image

آقای یانگ حالا در پاسخ به این توئیت می‌گوید که احتمال استفاده از پنل ۱۲۰ هرتزی مطرح است. با این حال، او مدعی است که نمایشگر آیفون ۱۲ از فناوری LTPO استفاده نمی‌کند و نمی‌تواند مثل گلکسی نوت ۲۰ الترا نرخ نوسازی انطباقی داشته باشد.

در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که نمایشگر ۱۲۰ هرتزی آیفون ۱۲ پرو مکس مطابق انتظار کار می‌کند و مشکل صرفا به آیفون ۱۲ پرو مربوط است. حالا که عرضه پرچمداران آتی اپل به تاخیر افتاده، شاید این شرکت زمان کافی را پیدا کرده تا پنل پروموشن خود را بهینه‌سازی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)