خانهاخبار
از فیلم The Batman تا Suicide Squad؛ در رویداد DC FanDome چه گذشت؟

از فیلم The Batman تا Suicide Squad؛ در رویداد DC FanDome چه گذشت؟

دو شرکت بزرگ وارنر براس و دی‌سی کامیکس با همکاری یکدیگر رویدادی برگزار کردند تا از جدیدترین تولیدات خود رونمایی کنند. در این مراسم 9 اتفاق مهم افتاد که در ادامه آن‌ها را به اطلاع شما می‌رسانیم.
۱۳۹۹/۶/۲

شرکت دی‌سی کامیکس و وارنر براس بامداد امروز اولین رویداد FanDome خود را به‌صورت مشترک برگزار کنند. در این رویداد مجازی مجموعه‌ای از تریلرها و اطلاعات جدید درباره پروژه‌های این دو شرکت منتشر شد. از بازی جدید استودیو مونترئال موسوم به Gotham Knights گرفته تا اولین تریلر از نسخه زک اسنایدر فیلم سینمایی جاستیس لیگ، اتفاقات زیادی در این رویداد افتاد. در ادامه نگاهی به مهم‌ترین اخبار DC FanDome می‌اندازیم. پس با جی‌اس‌ام همراه باشید.

بازی Gotham Knights

یکی از مهم‌ترین اتفاقات رویداد امروز معرفی بازی موردانتظار Gotham Knights ساخته استودیو مونترئال وارنر براس بود که عنوانی جهان-باز به حساب می‌آید. در این مراسم تریلری ۴ دقیقه‌ای از این بازی نشان داده شد که شخصیت‌های قابل بازی Gotham Knights را معرفی می‌کرد. در این عنوان خبری از بتمن نیست و در عوض باید با بت‌فمیلی از جمله بت‌گرل و رابین بازی کنید.

image

نسخه زک اسنایدر فیلم Justice League

اولین تریلر بلند جاستیس لیگ زک اسنایدر با آهنگ Hallelujah از لئونارد کوهن پخش شد. این تریلر شامل صحنه‌های جدیدی بود که در نسخه اولیه فیلم وجود نداشت. نسخه نخست لیگ عدالت در سال ۲۰۱۷ اکران شد و انتقادات زیادی را در پی داشت. در حال حاضر تاریخ دقیقی برای انتشار این فیلم وجود ندارد، ولی اعلام شده که باید در سال ۲۰۲۱ منتظر پخش آن در سرویس HBO Max باشیم. تدوین زک اسنایدر از فیلم جاستیس لیگ حدود ۴ ساعت زمان دارد.

image

فیلم The Batman

کارگردان فیلم جدید بتمن، مت ریوز، به‌همراه رابرت پتینسون، بازیگر جدید نقش بتمن، از نخستین تریلر فیلم سینمایی The Batman رونمایی کردند. در این تریلر شاهد شهر آشنای گاتهام هستیم که طبق معمول پر از جرم و جنایت است، اما این فیلم داستان سال‌های ابتدایی آغاز کار بروس وین به عنوان بتمن را روایت می‌کند؛ زمانی که مردم هنوز از شوالیه تاریکی می‌ترسیدند. در این تریلر شاهد حضور زوئی کرویتز به‌عنوان کت‌وومن و جفری رایت به‌عنوان جیمز گوردون هستیم.

image

بازی Suicide Squad: Kill the Justice League

استودیو راک‌استدی، سازنده سه‌گانه Arkham، بالاخره از عنوان جدید خود رونمایی کرد. بازی Suicide Squad: Kill the Justice League عنوانی در سبک اکشن با حضور گروهی از ابرضدقهرمانان است که دنباله‌ای بر سری Arkham به حساب می‌آید. در این بازی باید به نبرد با اعضای لیگ عدالت بروید، با این حال اطلاعات دقیقی پیرامون جزئیات بازی در دسترس نیست. اثر جدید راک‌استدی در سال ۲۰۲۲ برای پی‌سی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس عرضه می‌شود.

image

فیلم Wonder Woman 1984

گل گدوت دوباره در نقش شاهزاده دایانا برگشته تا ما را با روایتی دیگر از داستان‌های واندر وومن همراه کند. در این تریلر برای اولین بار شاهد حضور شخصیت باربارا در پوستین یوزپلنگ بودیم. واندر وومن ۱۹۸۴ همچنین دوباره کریس پاین را در نقش استیو ترور به دنیای خود برمی‌گرداند. این فیلم در تاریخ ۱ اکتبر ۲۰۲۰ اکران می‌شود.

image

فیلم The Suicide Squad

اگرچه در رویداد FanDome تریلر بلندی از فیلم سینمایی The Suicide Squad منتشر نشد، اما توانستیم با شخصیت‌های این فیلم به‌طور کامل آشنا شویم. جیمز گان کارگردانی این اثر را برعهده دارد و ویدیوی کوتاهی منتشر شد که بخشی از پشت صحنه فیلم جدید جوخه انتحار را نشان می‌دهد.

image

لباس جدید شخصیت The Flash

در بخشی از رویداد بامداد امروز به طراحی لباس جدید شخصیت The Flash پرداخته شد. در این پنل خبری از تیزر یا تریلر نبود، اما توانستیم بری الن را در لباس جدید این شخصیت ببینیم. ازرا میلر به ایفای نقش فلش می‌پردازد.

image

فیلم Black Adam

دواین جانسون برای اولین بار در نقش شخصیتی از دنیای ابرضدقهرمانان DC ظاهر شد. او در ویدیویی با ظاهر شخصیت بلک آدام حضور یافت و به سوالات طرفداران پیرامون قدرت‌های کاراکتر خود پاسخ داد. در این پنل اعلام شد که شخصیت‌های زیادی از جمله هاوک‌من، داکتر فیت، سایکلون و اتم اسمشر در فیلم سینمایی Black Adam حضور خواهند داشت.

image

سریال Sandman

نتفلیکس همچنان مشغول تولید سریال Sandman است، اما به‌خاطر همه‌گیری ویروس کرونا مشخص نیست که این سریال در چه تاریخی به پخش خواهد رسید. نیل گیمن نویسنده این کامیک پرطرفدار می‌گوید سندمن نتفلیکس در سال ۱۹۱۶ آغاز می‌شود. این تصمیم به گیمن و تیم سازنده سریال اجازه می‌دهد تا ایده‌های جدیدی درباره شخصیت‌ها داشته باشند و آزادتر عمل کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)