خانهاخبار
بررسی سرویس و وب‌سایت چمدون

بررسی سرویس و وب‌سایت چمدون

سرویس‌ها و سایت‌های خرید اینترنتی و رزرو بلیط هواپیما کم نیستند اما تقریبا اکثر آن‌ها سرویس‌های یکسانی ارائه می‌دهند. چمدون سامانه هوشمند خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل و اقامتگاه است که در این بررسی به سرویس متفاوتی می‌پردازیم که "چمدون" ارائه می‌کند.
۱۳۹۹/۵/۳۱

خرید بلیط هواپیما کار آسانی نیست اینکه در چه زمانی خرید انجام دهیم یا در چه فصلی و روزی خرید کنیم که قیمت مقرون به صرفه باشد خودش به تخصص نیاز دارد. در این مطلب می‌خواهیم سرویسی را به شما معرفی کنیم که به کمک آن می‌توانید بلیط هواپیما را در بهترین شرایط و طلایی‌ترین زمان خریداری کنید.

"چمدون" وب‌سایتی است که به شما کمک می‌کند بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر خودتان را با قیمت مناسب خریداری کنید تا با خرید بلیط گران مجبور به پرداخت هزینه زیادی نشوید. در این مطلب این وبسایت را بررسی می‌کنیم و با بخش‌های مختلف و سرویس‌های متفاوت آن آشنا می‌شویم.

وبسایت "چمدون" را که باز می‌کنیم اولین چیزی که اینجا دیده می‌شود سامانه خرید بلیط هواپیماست.

image

اینجا باید مبدا و مقصد و رفت و برگشت را در کنار تاریخ سفر و تعداد مسافران انتخاب کنید.

تا اینجای کار همه چیز خیلی عادی است و مورد خاصی دیده نمی‌شود اما زمانی که روی "ذره‌بین جستجو" کلیک کنید با ویژگی‌های خاص و متفاوت "چمدون" روبرو می‌شوید.

در صفحه‌ای که برای بلیط های موجود به کاربر نمایش داده می‌شود چند قسمت مهم دیده می‌شود که در هیچ سرویس دیگری نمی‌توانید مانند آن را ببینید.

اولین گزینه‌ای که اینجا دیده می‌شود و نظر کاربر را حتما به خودش جلب می‌کند نظر "چمدون" است. "چمدون" با کمک سیستم هوشمند خودش با توجه به پروازی که انتخاب می‌کنید به شما می‌گوید که این پروازها در حال حاضر از نظر قیمتی برای رزرو کردن مناسب هستند یا خیر. 

"چمدون" به شما می‌گوید که این پروازها قیمت مناسبی دارند همین الان رزرو کنید یا اینکه صبر کنید در روزهای آینده قیمت‌ها با کاهش روبرو هستند. به طور مثال ما پرواز تهران - کیش را جستجو کردیم برای 4 روز بعد، همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید هوش مصنوعی "چمدون" به ما می‌گوید در روزهای آینده قیمت بلیط این مسیر با کاهش روبرو می‌شود و اگر عجله ندارید بهتر است صبر کنید.

image

کادری در این کارت مدام در حال خاموش و روشن شدن است که امکانی خاص‌تر و جالب‌تر را برای شما فراهم می‌کند. در این صفحه دو انتخاب پیش روی شما قرار می‌گیرد؛ رزرو اتوماتیک و پیگیری قیمت.

image

زیر این دو انتخاب کادری قرار دارد که باید قیمت مدنظر خودتان را برای پروازتان وارد کنید. اگر رزرو اتوماتیک را انتخاب کنید وقتی قیمت پرواز به قیمت مورد نظر شما رسید سیستم به طور خودکار برای شما بلیط آن پرواز را رزرو می‌کند.

با انتخاب گزینه پیگیری قیمت اگر قیمت پرواز به قیمت مدنظر شما رسید به شما اطلاع داده می‌شود تا اگر تمایل داشتید خرید خودتان را انجام دهید.

دیگر بخش‌های سایت فیلترها و کارت‌هایی هستند که توسط آن‌ها می‌توانید بلیط خودتان را خریداری کنید. از منوی سمت راست صفحه شرکت‌های هواپیمایی قابل انتخاب هستند و زیر این منو فیلترهایی است که به کمک آن‌ها می‌توانید جستجوی خودتان را دقیق‌تر با توجه به بازه زمانی، قیمت و نوع بلیط تعیین کنید.

image

بخش میانی صفحه هم اطلاعات پروازها با توجه به شرکت هواپیمایی، قیمت، بازه زمانی و تعداد صندلی‌های خالی نمایش داده می‌شود که می‌توانید به طور کامل از اطلاعات آن سفر آگاهی پیدا کنید.

image

در نهایت بعد از اینکه پرواز خودتان را انتخاب کردید با وارد کردن اطلاعات مسافران و پرداخت می‌توانید خرید خودتان را نهایی کنید و از سفرتان لذت ببرید.

"چمدون" سرویسی جذاب و متفاوت را ارائه می‌دهد که اگر اهل سفر کردن باشید می‌توانید با کمک هوش مصنوعی "چمدون" سفری با هزینه کمتر و مقرون به صرفه‌تر داشته باشید.

پایین سایت هم نشان ملی ثبت و نماد اعتماد الکترونیکی دیده می‌شود که می‌تواند خیال شما را از بابت امنیت راحت کند و شماره پشتیبانی هم در بالای سایت و هم در پایین سایت قرار گرفته تا در صورت بروز مشکل در هر مرحله با پشتیبانی سایت تماس بگیرید؛ شماره‌ای که بالای سایت قرار گرفته قابلیت کلیک کردن دارد که مستقیم به برنامه تماس گوشی منتقل می‌شوید و می‌توانید تماس را برقرار کنید.

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Ansari

۱۳۹۹/۶/۱
بی زحمت برید بلیط یک طرفه تهران ارومیه رو قیمتش رو ازنرم افزار اپ 733نگاه کنین قمیتهای بلیط پایینه دیشب نگاه انداختم سایت چمدون میری بین سیصد هزارتومان تا پانصد هزارتومان چه خبره!!!!!!